{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه بررسی بررسی تاثیر ادراک از محیط یادگیری و درگیری تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسط

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                     صفحه

1- فصل اول: کلیات پژوهش.... 1

1-1- مقدمه. 2

1-2- بيان مساله. 3

1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق.. 5

1-4- اهداف تحقيق.. 10

1-4-1- هدف کلی  پژوهش.... 10

1-4-2-اهداف جزیی پژوهش.... 11

1-5- سوالات پژوهش.... 11

1-5-1- سوال اصلی پژوهش.... 11

1-5-2- سوال های فرعی پژوهش.... 11

1-6- فرضيه های پژوهش.... 12

1-6-1- فرضیه اصلی پژوهش.... 12

1-6-2- فرضیه های جزئی پژوهش.... 12

2- فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش.... 14

2-1- مقدمه. 15

2-2- مبانی نظری.. 15

2-2-1- سرزندگی آموزشی.. 15

2-2-1-1- سرزندگی آموزشی، تعاریف و نظریه ها 16

2-2-1-2- سرزندگی.. 16

2-2-1-3- تاریخچه سرزندگی.. 18

2-2-1-4- نظریه های سرزندگی.. 19

2-2-1-5- سرزندگی آموزشی و تعریف آن. 21

2-2-1-6- سیر تکاملی سرزندگی آموزشی.. 23

2-2-2- باورهای خودکارآمدی و سرزندگی آموزشی.. 26

2-2-3- پیشینه یادگیری خودکارآمدی.. 28

2-2-3-1- نظریه خودکارآمدی.. 34

2-2-3-2- یادگیری خودکارآمدی.. 36

2-2-4- عوامل تاثیرگذار بر ادراک از محیط کلاس.... 38

2-3- پیشینه داخلی.. 39

2-4- پیشینه خارجی.. 43

5- فصل سوم:  روش شناسی پژوهش.... 45

5-1- مقدمه. 46

5-2- جامعه آماری.. 46

5-3- نمونه آماری و روش نمونه گیری.. 46

5-4- روش گردآوري اطلاعات (ميداني، کتابخانهاي و غيره) 46

5-5- ابزار گردآوري اطلاعات... 47

5-5-1- پرسشنامه ادراک از محیط کلاس: 47

5-5-2- پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودکارآمدی (MSLQ)) 47

5-5-3- پرسشنامه سرزندگی تحصیلی-حسین چاری و دهقانی زاده 49

5-6- روش تجزيه و تحليل اطلاعات: 51

6- فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های پژوهش.... 52

6-1- مقدمه. 53

6-2- توصیف داده های جمعیت شناختی.. 53

6-3- نرمال بودن. 54

6-4- فرضیه های پژوهش.... 55

7- فصل پنجم: بحث ونتیجه گیری کلی.. 59

7-1- مقدمه. 60

7-2- بحث و نتیجه گیری.. 60

7-3- محدودیتهای پژوهش.... 64

7-4- پیشنهادهای کاربردی.. 64

7-5- پیشنهادهای پژوهشی.. 65

فهرست منابع و ماخذ. 66

 منابع فارسی.. 67

 منابع انگلیسی.. 71

پیوست ها 75

پرسشنامه سرزندگی تحصیلی.. 76

پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودکارآمدی.. 77

پرسشنامه ادراک از محیط کلاس.... 80

 

 

 

فهرست جدول ها

عنوان                                                                                                       صفحه

جدول 1-4: توزيع فراواني متغيرهاي جمعيت شناختي.. 53

جدول 2-4: میانگین و انحراف معیار متغیرهای پژوهشی.. 54

جدول 3-4: آزمون کولموگروف-اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغیرهای پژوهش... 55

جدول 4-4: ضریب سرزندگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری خودتنطیمی.. 55

جدول 5-4: ضریب همبستگی سرزندگی تحصیلی و ادراک از محیط کلاس... 56

جدول 6-4: نتایج ضرایب رگرسیون برای سرزندگی تحصیلی براساس راهبردهای یادگیری خودکارآمدی وادراک از محیط کلاس   56

جدول 7-4: خلاصه مدل پیش بینی سرزندگی تحصیلی براساس راهبردهای یادگیری خودتنطیمی و ادراک از محیط کلاس   57

مشخصات

تعداد صفحه
89
مناسب برای
دانشجویان
فرمت فایل
word

احتمالا با این موارد هم علاقمند باشید