پایان نامه بررسی بررسی تاثیر ادراک از محیط یادگیری و درگیری تحصیلی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان پسر دوره دوم متوسط
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
2- فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش
2-2-1-1- سرزندگی آموزشی، تعاریف و نظریه ها
2-2-1-5- سرزندگی آموزشی و تعریف آن
2-2-1-6- سیر تکاملی سرزندگی آموزشی
2-2-2- باورهای خودکارآمدی و سرزندگی آموزشی
2-2-3- پیشینه یادگیری خودکارآمدی
2-2-4- عوامل تاثیرگذار بر ادراک از محیط کلاس
5-3- نمونه آماری و روش نمونه گیری
5-4- روش گردآوري اطلاعات (ميداني، کتابخانهاي و غيره)
5-5-1- پرسشنامه ادراک از محیط کلاس:
5-5-2- پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودکارآمدی (MSLQ))
5-5-3- پرسشنامه سرزندگی تحصیلی-حسین چاری و دهقانی زاده
5-6- روش تجزيه و تحليل اطلاعات:
6- فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های پژوهش
6-2- توصیف داده های جمعیت شناختی
7- فصل پنجم: بحث ونتیجه گیری کلی
پرسشنامه راهبردهای یادگیری خودکارآمدی
فهرست جدول ها
عنوان صفحه
جدول 1-4: توزيع فراواني متغيرهاي جمعيت شناختي
جدول 2-4: میانگین و انحراف معیار متغیرهای پژوهشی
جدول 3-4: آزمون کولموگروف-اسمیرنوف برای بررسی نرمال بودن متغیرهای پژوهش
جدول 4-4: ضریب سرزندگی تحصیلی و راهبردهای یادگیری خودتنطیمی
جدول 5-4: ضریب همبستگی سرزندگی تحصیلی و ادراک از محیط کلاس
جدول 7-4: خلاصه مدل پیش بینی سرزندگی تحصیلی براساس راهبردهای یادگیری خودتنطیمی و ادراک از محیط کلاس
مشخصات
- تعداد صفحه
- 89
- مناسب برای
- دانشجویان
- فرمت فایل
- word
احتمالا با این موارد هم علاقمند باشید