خلاصه کتاب روش تدریس فارسی و آموزش کودکانه دوزبانه از بهمن زندی
search
  • خلاصه کتاب روش تدریس فارسی و آموزش کودکانه دوزبانه از بهمن زندی

خلاصه کتاب روش تدریس فارسی و آموزش کودکانه دوزبانه از بهمن زندی

10,000 تومان
بدون مالیات


تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

نکته: پیشنهاد می کنیم “  کتاب دست دوم روش تدریس زبان فارسی از دکتر بهمن زندی  ” را در سایت pandbook.ir بخوانید .

کتاب روش تدریس زبان فارسی در دوره دبستان بهمن زندی حاصل چندین سال پژوهش‌ مؤلف در زمینه ی رویکرد ها و روش‌ های گوناگون تدریس درس زبان فارسی می باشد. دیدگاه حاکم بر کتاب , گرفته شده از شاخه ی مطالعاتی میان رشته‌ ای زبان‌ شناسی تربیتی است که بر اساس آن هر نوع فعالیت در زمینه زبان آموزی و تدریس زبان اول و دوم نیاز به کاربرد یافته‌ های علوم آموزشی , زبان‌ شناسی , جامعه شناسی و روان‌ شناسی دارد. معلمان درس زبان فارسی و دانشجویان رشته‌ های علوم آموزشی و آموزش زبان فارسی مخاطبین اصلی این کتاب هستند که با مطالعه ی این کتاب قادر خواهند بود دانش نظری و مهارت های عملی خود را در زمینه ی تدریس زبان فارسی بهبود دهند. لازم به ذکر است کتاب مذکور منبع درسی بیشتر دانشکده‌ ها و مراکز تربیت معلم میباشد . کتاب روش تدریس زبان فارسی در دوره دبستان بهمن زندی در 5 بخش و 9 فصل به چاپ رسیده است:

بخش یک : بررسی ويژگی های زبان و خط فارسی
      فصل 1: ويژگی های عمومی زبان های انسانی
      فصل 2: عناصر و قواعد سازنده ی زبان فارسی معيار
      فصل 3: نظام نوشتاری زبان فارسی
بخش دو : آموزش مهارت های زبانی در دوره ی دبستان
      فصل 4: مهارت های زبان شفاهی و نقش آن ها در دوره ی دبستان
      فصل 5: مهارت خواندن و رویكرد ها و روش های آموزش آن در دوره ی دبستان
      فصل 6: مهارت نوشتن و روش ها و شيوه‌ های تدريس آن ها در دوره ی دبستان
بخش سه : آموزش زبان فارسی به دانش‌ آموزان غير فارسی زبان
      فصل 7: اصول حاكم بر روش های آموزش زبان فارسی به عنوان زبان دوم
بخش چهار : آموزش مهارت های زبان فارسی به دانش‌ آموزان دوره ی دبستان كه دچار اختلالات يادگيری زبانی هستند
      فصل 8: اختلالات يادگيری مهارت های زبان فارسی در دانش‌ آموزان دبستانی
بخش پنج: اصول و مبانی آموزش ادبيات در دوره ی دبستان
      فصل 9: ماهيت ادبيات , انواع و كاربرد و تدريس آن در دوره ی دبستان

مشخصات

تعداد صفحه
65
فرمت فایل
pdf

احتمالا با این موارد هم علاقمند باشید