{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه نقش آسیاب های آبی در توسعه ی گردشگری در شهر شوشتر

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

هدف پژوهش حاضر نقش آسیاب های آبی در توسعه ی گردشگری در شهر شوشتر است  .جمع آوری اطلاعات از روش کتابخانه ای در این پژوهش جهت گردآوری اطلاعات در زمینه مبانی نظری و ادبیات تحقیق و همچنین پیشینه موضوع تحقیق از مطالعات کتابخانه ای مانند کتاب ها و مقالات فارسی و لاتین و منابع اینترنتی و تحقیقات مشابه در این زمینه استفاده نموده است.جستجو از طریق منابع الکترونیک به منظور آگاهی از یافته های مطالعات صورت گرفته در سایر نقاط دنیا و دستیابی به نتایج مطالعات یافته های پژوهشی مقالات علمی و تبادل اطلاعات و منابع از جستجوی اینترنتی و پست الکترونیکی استفاده می شود.در این تحقیق پس از مرور پیشینه و شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه ی گردشگری رویدادی مهمترین عوامل گردشگری رویدادی شناسایی و به عنوان یک پتانسیل گردشگری مورد بررسی قرار گرفت. یافته ها تحقیق نشان داد که با اجرا گردشگری رویدادی و کاهش فقر در جوامع محلی و ایجاد احساس غرور در مورد هویت و فرهنگ آنها باعث میشود تا از استفاده بیش از حد منابع طبیعی و تخریب آنها جلوگیری کرد و با رعایت اصول پایداری در اجرای رویدادها می توان درآمدزای و اشتغال ایجاد نمود و بعد اقتصادی منطقه را توسعه داد و با توزیع توریسم در مناطق مختلف کشور حتی در مکا نهای فاقد جاذبه های گردشگری و مناطق کوچک روستایی درآمد حاصل را در بین همه مکان ها به طور عادلانه تقسیم نماید. نتیجه گیری با توجه به یافته های این پژوهش میتوان به این نتیجه رسید که گردشگری رویدادی و توسعه ی آن نیازمند عزم جدی در بازنگری و ارائه سیاست های مناسب مدیریت یکپارچه در جهت رفع ضعف ها و تهدیدها با استفاده از نقاط قوت و فرصت ها به همراه راهبردی اثر بخش برای جلب رضایت گردشگرانی است که جهت بازدید و شرکت در جشنواره مراجعه میکنند میباشد. این مهم از طریق جلب حامیان مالی برای سرمایه گذاری در برگزاری رویدادها و توسعه ی منابع انسانی آموزش دیده و معرفی رویدادهای مختلف به عموم در سطح منطقه ای و ملی مقدور خواهد بود.

کلید واژه ها : آسیاب های آبی ، گردشگری ، شهر شوشتر 

فهرست مطالب

 فصل اول.......................................................................................................................................................8

مقدمه و بیان مسئله .......................................................................................................................................................................9

اهمیت و ضرورت تحقیق ............................................................................................................................................................10 

هدف اصلی تحقیق ......................................................................................................................................................................12 

اهداف فرعی ..................................................................................................................................................................................12 

فرضیه های تحقیق .....................................................................................................................................................................12

ساختار پایان نامه ........................................................................................................................................................................13

تحقق هدف ..................................................................................................................................................................................13

معرفی محدوده مورد مطالعه ....................................................................................................................................................14

فصل دوم ...................................................................................................................................................18

مقدمه ............................................................................................................................................................................................19

تعریف گردشگری بر اساس تعریف سازمان جهانی توریسم................................................................................................18

گردشگر از نظر سازمان جهانی گردشگری..............................................................................................................................20

آثار گردشگری...............................................................................................................................................................................19

پیامدهای مثبت.......................................................................................................................................................19  گردشگری

تعریف گردشگری آبی..................................................................................................................................................................21

گردشگری آبی در سدها..............................................................................................................................................................24

گردشگری در تالاب ها................................................................................................................................................................28

گردشگری تالاب چیست؟...........................................................................................................................................................29

مضرات گردشگری تالاب.............................................................................................................................................................31

تالاب های بین المللی در ایران.................................................................................................................................................32

مشکلات تالاب ها............................................................................................................................................................................33

معرفی سازه های آبی مورد مطالعه در شهر شوشتر ...............................................................................................................48

معرفی سازه های آبی مورد مطالعه در شهر شوشتر................................................................................................................50

سازه های آبی شوشتر....................................................................................................................................................................51

بند میزان..........................................................................................................................................................................................66

کانال داریون.....................................................................................................................................................................................66

فصل سوم.....................................................................................................................................................68

پیشینه پژوهش در این زمینه.......................................................................................................................................................69

زیر ساخت های محیطی...............................................................................................................................................................70

تمایل و مشارکت بخش خصوصی...............................................................................................................................................72

تسهیلات بانکی و اختصاص اعتبارات دولتی............................................................................................................................73

بهبود اعتبارات دولتی....................................................................................................................................................................74

یکپارچگی مدیریتی و کاهش برو کراسی اداری تبلیغات و بازاریابی..................................................................................75

جمع بندی......................................................................................................................................................................................77

فصل چهارم.................................................................................................................................................80

فصل پنجم......................................................................................................................................................................................84

نتیجه گیری ..................................................................................................................................................................................86

ارائه ی راهکار.................................................................................................................................................................................88

منابع ...............................................................................................................................................................................................89

word