{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه ساختار اداری مدیریتی شرکت بورس انرژی ایران

15,000 تومان
بدون مالیات

25 برگ

فایل ورد

تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

ساختار سازمانی مدیران

 یک نمودار است که ساختار سازمانی را نشان می‌دهد و نقش و مسئولیت هر مدیر را در سازمان تعیین می‌کند. این نمودار شامل سطوح مختلف مدیریتی است که در سازمان وجود دارند و روابط سلسله مراتبی بین آنها را نشان می‌دهد.

چارت سازمانی مدیران شامل عناصر زیر است:

1. رئیس: فردی است که بالاترین سطح مدیریتی در سازمان را دارد و مسئولیت اتخاذ تصمیمات استراتژیک و رهبری سازمان را بر عهده دارد.

2. مدیران عالی: افرادی هستند که به صورت مستقیم به رئیس گزارش می‌دهند و مسئولیت اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان را دارند.

3. مدیران میانی: افرادی هستند که بین مدیران عالی و مدیران عملیاتی قرار دارند و مسئولیت اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان در بخش‌های خاص را دارند.

4. مدیران عملیاتی: افرادی هستند که به صورت مستقیم مسئولیت اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های عملیاتی سازمان را دارند.

5. کارکنان: افرادی هستند که در سطح پایین‌تر سازمان فعالیت می‌کنند و وظایف و مسئولیت‌های خود را اجرا می‌کنند.

چارت سازمانی مدیران به منظور بهبود ارتباطات، تعیین مسئولیت‌ها و تسهیل فرایندهای تصمیم‌گیری و اجرایی در سازمان استفاده می‌شود.

word