-
خانه
- تحقیق و پروژه
- خلاصه و جزوات
- آزمون های شبیه سازی شده
-
آموزش و پرورش
- جزوه چاپی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل اصلی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل خلاصه منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی خط به خط منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی تدریسی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل تست منابع استخدامی آموزش و پرورش
- تدریس ویدیوی استخدامی آموزش و پرورش
- پاورپوینت منابع استخدامی آموزش و پرورش
-
کافینت آنلاین
- تحقیق و پروژه
-
آموزش و پرورش
- جزوه چاپی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل اصلی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل خلاصه منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی خط به خط منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی تدریسی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل تست منابع استخدامی آموزش و پرورش
- تدریس ویدیوی استخدامی آموزش و پرورش
- پاورپوینت منابع استخدامی آموزش و پرورش
- خلاصه و جزوات
- آزمون های شبیه سازی شده
- مشاوره استخدامی و تحصیلی
پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی با سلامت روانی بین کارکنان شبکه بهداشت شهرستان گتوند
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
چکیده |
1 |
|
فصل اول: کلیات تحقیق
|
|
|
مقدمه |
3 |
|
بيان مسأله |
5 |
|
اهميت نظري و عملي پژوهش |
8 |
|
اهداف پژوهش |
9 |
|
فرضيه هاي پژوهش |
9 |
|
تعاريف مفاهيم |
10 |
|
فصل دوم : ادبیات تحقیق
|
|
|
مقدمه |
12 |
|
تعاريف هوش هيجاني |
12 |
|
ويژگيهاي هوش هيجاني |
13 |
|
طبقه بندي گلمن |
15 |
|
ويژگيهاي شخصيتي افراد داراي هوش هيجاني بالا |
16 |
|
سير مطالعهي هوش هيجاني |
16 |
|
اندازه گيري هوش هيجاني |
18 |
|
پرسشنامه هوش هيجاني پترايد زوفارنهام |
20 |
|
هوش هيجاني و بيماريهاي رواني |
23 |
|
ابراز هيجان و پيامدهاي آن در قلمرو سلامت |
25 |
|
يادگيري تنظيم هيجانات براي برخورداري از سلامت بهتر روان و بدن |
27 |
|
افزايش هوش هيجاني |
28 |
|
مدل هوش هيجاني ماير و سالووي (1999 و 1990) |
32 |
|
تعاريف سلامت رواني |
43 |
|
اهداف و مقاصد بهداشت رواني |
44 |
|
بهداشت رواني |
45 |
|
از نظر دوويچ (1963)ملاك هاي مهم سلامت رواني عبارت است از |
46 |
|
تعريف بهداشت رواني بر اساس ديدگاه هاي مكاتب مختلف روانشناس |
47 |
|
معيارهاي بهداشت رواني در مكتب اسلام |
48 |
|
تعريف بهداشت رواني و سه سطح پيشگيري |
50 |
|
پيشگيري اوليه |
50 |
|
پيشگيري ثالثيه |
51 |
|
معادله جورج آلبي |
52 |
|
اصول بهداشت رواني |
53 |
|
ديدگاهها و نظريه ها در سلامت رواني |
54 |
|
پیشینه تحقیق |
55 |
|
فصل سوم:روش تحقیق
|
|
|
مقدمه |
70 |
|
جامعه آماری |
70 |
|
نمونه آماری و روش نمونه گیری |
70 |
|
نمونه گیری تصادفی |
70 |
|
ابزارهای استفاده شده |
71 |
|
آزمون هوش هیجانی بار –آن |
71 |
|
پرسشنامهسلامتروان |
76 |
|
طرح پژوهش |
77 |
|
روش اجرا |
78 |
|
روش تحلیل داده ها |
78 |
|
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها
|
|
|
مقدمه |
80 |
|
الف) يافته هاي توصيفي |
80 |
|
ب)یافته هتی مربوط به فرضیه های پژوهش |
82 |
|
فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری
|
|
|
مقدمه |
86 |
|
بحت و نتیجه گیری |
87 |
|
محدودیت های تحقیق |
88 |
|
یشنهادات پژوهشی |
88 |
|
منابع و مآخذ |
89 |
|
ضمائم |
92 |