پایان نامه بررسی رابطه بین عزت نفس و بیش فعالی در بین دانش آموزان
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه..........................................................................................................................
1-1 بیان مسأله ............................................................................................................
1-2 اهمیت و ضرورت پژوهش ....................................................................................
1-3 اهداف پژوهش .....................................................................................................
1-4 فرضیه ی پژوهش .................................................................................................
1-5 تعاریف مفهومی و عملیاتی.....................................................................................
فصل دوم: ادبیات پژوهش
مقدمه..........................................................................................................................
2-1 عوامل موثر بر عزت نفس.......................................................................................
2-2 ابعاد عزت نفس.....................................................................................................
2-3 نیاز حرمت و احترام به خود....................................................................................
2-4 رويكرد اسلام نسبت به عزت نفس .........................................................................
2-5 نقش عزت نفس در سلامت روانی انسان.................................................................
2-6 راهبردهایی برای تقویت عزت نفس.........................................................................
2-7 عزت نفس تحصیلی و پیشرفت تحصیلی.................................................................
2-8 نقش خانواده در شکل گیری عزت نفس...................................................................
2-9 اختلال کمبود توجه / بیش فعالی.............................................................................
2-10 علت ایجاد بیش فعالی.........................................................................................
2-11 شیوع بیش فعالی.................................................................................................
2-14 علایم ADHD ....................................................................................................
2-12 انواع بیشفعالی...................................................................................................
2-13 ویژگی های بالینی ...............................................................................................
2-14 درمان..................................................................................................................
2-15 نظریه کوپر اسمیت...............................................................................................
2-16 نظریه مازلو..........................................................................................................
2-17 نظریه جرج مید....................................................................................................
2-18 نظریه هورنای......................................................................................................
2-19 نظریه ماریون.......................................................................................................
2-20 نظریه راجرز........................................................................................................
2-21 اَشکال بازی از نظر ژان پیاژه..................................................................................
2-22 الگویبازداریرفتاری..........................................................................................
2-23 دیدگاه و نظریه اسلام و دانشمندان اسلامی درباره بازی..........................................
2-24 دیدگاه پیـــاژه.....................................................................................................
2-25 پیاژه اظهار می دارد رشد شناختی کودک از طریق چهار مرحله عمده است
2-26 نظریه استراحت و رفع خستگی ............................................................................
2-27 نظریه تکرار فعالیت های اجدادی .........................................................................
2-28 نظریه سوزان ایساکس(1934-1896)......................................................................
2-29 نظریه فردریچ فروبل(1852-1782).......................................................................
2-30 نظریه ژان ژاک روسو............................................................................................
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3-1 روش تحقيق ...................................................................................................... 39
3-2 جامعه و نمونه آماري ........................................................................................... 39
3-3 روش جمع آوري اطلاعات ................................................................................. 39
3-4 ابزار اندازه گيري عزت نفس ................................................................................ 39
3-5 روش تجزيه و تحليل اطلاعات ............................................................................ 40
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل آزمودنی ها
4-1 بررسی داده های توصیفی پژوهش ........................................................................ 42
4-2 بررسی داده های استنباطی پژوهش ....................................................................... 47
فصل پنجم: نتیجه گیری
5-1 نتیجه گیری ........................................................................................................ 50
5-2 پیشنهادات .......................................................................................................... 50
5-2-1 پیشنهادات برای والدین................................................................................... 50
5-2-2 پیشنهادات برای آموزگاران............................................................................... 51
منابع و مأخذ............................................................................................................... 52