پایان نامه بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات ایران
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول :کلیات تحقیق
1-1مقدمه ................................................................................................................ 2
1-2مساله اصلي تحقيق ........................................................................................... 3
1-3 تشريح و بيان موضوع .................................................................................... 4
1-4 ضرورت انجام تحقيق...................................................................................... 4
1-5 مدل تحقیق....................................................................................................................5
1-6 فرضيات تحقيق ............................................................................................... 6
1-7 اهداف اساسي از انجام تحقيق ........................................................................ 6
1-8 قلمرو انجام تحقيق .......................................................................................... 6
1-9 تعريف واژهها و اصطلاحات تحقيق ................................................................ 7
1-10 محدودیتهای تحقیق..................................................................................................8
فصل دوم : ادبيات موضوع و پيشينه تحقيق
2-1 مقدمه ............................................................................................................ 10
بخش اول : تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری
2-2 تاريخچه پيدايش و تكامل مديريت ارتباط با مشتري .................................... 12
2-3 تعاريف CRM............................................................................................... 13
2-3-1 اهداف CRM............................................................................................ 16
2-3-2 اصول CRM............................................................................................ 17
2-3-3 مؤلفههاي CRM....................................................................................... 17
2-3-3-1 مشتري ................................................................................................ 18
2-3-3-2 روابط .................................................................................................. 18
2-3-3-3 مديريت ................................................................................................ 18
2-3-4 فوايد مديريت ارتباط با مشتري ............................................................... 19
2-3-5 فرآيندهاي اصلي CRM........................................................................... 20
2-3-6 چرخه فرآيند CRM................................................................................. 23
2-3-6-1 كشف دانستنيهاي ............................................................................... 24
2-3-6-2 تعامل با مشتري .................................................................................. 25
2-3-6-3 برنامهريزي بازار ................................................................................ 25
2-3-6-4 تجزيه و تحليل و بالانس ...................................................................... 25
2-3-7 ارزيبي آمادگي سازمانها براي اجراي CRM......................................... 26
2-3-8 گامهاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري ........................ 30
2-3-9 ساختار سازمان برايمديريت ارتباط با مشتري ....................................... 31
2-3-9-1 مدير بازاريابي CRM.......................................................................... 32