{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه بررسی تاثیر برنامه های ماهواره ای زندگی اجتماعی نوجونان

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                                صفحه

 

چکيده 1

 

فصل اول  کلیات پژوهش... 3

مقدمه. 4

بيان مسئله. 5

اهميت وضرورت پژوهش... 6

اهداف پژوهش... 6

پرسشهاي پژوهش... 6

فرضيه هاي پژوهش... 7

تعاريف نظري پژوهش... 7

تعاريف عملياتي پژوهش... 7

 

فصل دوم  پیشینه تحقیق.. 8

مبانی نظری تحقیق. 9

زندگی  اجتماعي نوجوان. 9

مفاهيم ارتباط اجتماعي. 9

زندگی  اجتماعي نوجوان. 11

زندگی  اخلاقي و اجتماعي جواني. 13

زندگی  اجتماعي. 14

تصميم دشوار براي ماهواره 14

تاثير مادر در زندگی  اجتماعي کودک.. 16

زندگی  بدني تند. 17

رفتارهاي ناهنجار نوجوان. 18

راه هاي تشخيص حقارت.. 19

چرا زندگی  اجتماعي ضروري است؟ 20

چرا زندگی  اجتماعي اهميت دارد؟ 20

زندگی  و تکامل اجتماعي. 21

نخستين علايم زندگی  اجتماعي. 22

معيارهاي سازش اجتماعي. 22

عوامل موثر در زندگی  و تکامل اجتماعي کودک.. 22

مظاهر اساسي زندگی  اجتماعي در نوجواني. 23

تغيير رفتار اجتماعي در نوجواني. 24

ديدگاه هاي مختلف در مورد زندگی  اجتماعي. 24

تعريف برنامه. 26

تعريف ارتباط. 26

کارکردهاي وسايل ارتباط جمعي. 27

کمک به ايجاد ارزشهاي فرهنگي، سياسي، اقتصادي و نقشهاي اجتماعي. 27

وضعيت تلويزيون ايران. 29

اهداف تلويزيون. 30

جهت گيري به حرکت جامعه يا تغييرات اجتماعي. 31

اثرات و و سايل ارتباط جمعي. 33

نقش آموزشي و آگاهي بخشي. 34

نقش هاي تفريحي و پر کردن اوقات فراغت.. 34

رسالت و وظايف ارتباط جمعي. 36

عوامل موفقيت رسانه ها در جلب مشارکت مردم. 37

نقش رسانه هاي ارتباط جمعي در روابط بين الملل. 37

نقش رسانه ها در شکل گيري افکار عمومي. 39

ارتباط: عالي ترين دستاورد بشري. 39

موثر نبودن بيشتر ارتباط ها 39

درد تنهايي. 40

موانع ارتباطي رايج. 41

موانع، به عنوان پاسخ هاي داراي احتمال خطر بالا تلقي مي شوند؟ 43

قضاوت.. 44

ارائه راه حل. 44

اجتناب از نگراني هاي طرف مقابل. 44

قضاوت: مانع مهم. 45

انتقاد 46

نام گذاري و برچسب زدن. 47

تشخيص گذاري. 47

ستايش همراه با ارزيابي. 48

ارائه راه حل مي تواند يک مشکل باشد! 49

دستور دادن. 49

تهديد. 50

اخلاقي سازي. 50

سوال هاي زياد و نا مناسب.. 50

نصيحت کردن. 51

منحرف سازي. 52

بحث منطقي. 53

اطمينان آفريني. 53

احساس گناه، پشيماني، تاسف.. 54

پیشینه عملی تحقیق. 55

شکاف و فاصله بين اهداف و ابزارهاي اجتماعي: 56

 

فصل سوم  روش تحقیق.. 59

جامعه آماري مورد مطالعه. 60

تعيين حجم نمونه و روش نمونه گيري. 60

ابزار سنجش... 60

«مقياس زندگی  اجتماعي و اينلند». 60

روش اجراي پژوهش... 63

روش هاي آماري پژوهش... 63

 

فصل چهارم  تجزیه و تحلیل اطلاعات.. 64

مقدمه. 65

يافته ها 66

 

فصل پنجم  بررسی نتایج.. 72

بحث و نتيجه گيري. 73

محدوديت هاي پژوهش... 74

پيشنهادات پژوهش... 75

 

فهرست منابع. 76

 

ضمائم. 78