{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

بررسی رابطه آموزشهای فراشناخت و یادگیری خودتنظیمی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

فهرست مطالب

 

فصل اول : کلیات پژوهش

مقدمه.................................................................................................................. 3

بیان مساله............................................................................................................ 4

اهمیت و ضرورت پژوهش..................................................................................... 6

هدف پژوهش...................................................................................................... 8

فرضیات پژوهش.................................................................................................. 8

تعاریف واژه ها و اصطلاحات................................................................................ 8

 

فصل دوم : ادبیات پژوهش

مقدمه ................................................................................................................. 11

سبكهاي شناختي كلب.......................................................................................... 11

یادگیری خود تنظیم.............................................................................................. 13

مولفه های یادگیری خود تنظیمی............................................................................ 16

تاریخچه فراشناخت.............................................................................................. 18

عناصر فراشناخت................................................................................................. 19

اطلاع فرد از راهبردها............................................................................................ 20

ضرورت آموزش مهارت فراشناختی....................................................................... 22

الگوی مدیریت مبتنی بر نکات کلیدی یادگیری فراشناختی........................................ 25

دیدگاه ها............................................................................................................ 27

نظریه و ماهیّت درمان فراشناختی............................................................................ 29

پیشرفت تحصیلی.................................................................................................. 31

معیارهای پیشرفت تحصیلی.................................................................................... 33

عوامل موثر بر پیشرفت تحصیلی............................................................................. 34

اثرات پیشرفت تحصیلی......................................................................................... 36

پیشینه پژوهشی..................................................................................................... 37

پژوهش های انجام یافته در خارج از کشور.............................................................. 40

 

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

جامعه آماری........................................................................................................ 43

نمونه آماری......................................................................................................... 43

ابزارها................................................................................................................. 43

معرفی پرسشنامه................................................................................................... 43

روش‌هاي آماري.................................................................................................. 43

تعریف مفهومی.................................................................................................... 43

روایی و پایایی پرسشنامه........................................................................................ 45

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات .............................................................................. 45

فصل چهارم: تجزيه و تحليل داده ها

مقدمه.................................................................................................................. 47

یافته¬های توصیفی............................................................................................... 47

 آمار استنباطی..................................................................................................... 50

4-3-تحليل يافته هاي مصاحبه اي........................................................................... 173

 

فصل پنجم: نتیجه گیری

مقدمه.................................................................................................................. 54

نتيجه گیری......................................................................................................... 54

محدوديت‎هاي تحقيق........................................................................................... 55

پيشنهادات........................................................................................................... 55

منابع................................................................................................................... 56

ضمائم................................................................................................................ 61