{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه برسی بر قراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM در بانک صادرات

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                صفحه

فصل اول :کلیات تحقیق

1-1مقدمه ................................................................................................................ 2

1-2مساله اصلي تحقيق ........................................................................................... 3

1-3 تشريح و بيان موضوع ..................................................................................... 4

1-4 ضرورت انجام تحقيق....................................................................................... 4

1-5 مدل تحقیق....................................................................................................................5

1-6 فرضيات تحقيق ................................................................................................ 6

1-7 اهداف اساسي از انجام تحقيق .......................................................................... 6

1-8 قلمرو انجام تحقيق ........................................................................................... 6

1-9 تعريف واژه‌ها و اصطلاحات تحقيق .................................................................. 7

1-10 محدودیتهای تحقیق..................................................................................................8

 

فصل دوم : ادبيات موضوع و پيشينه تحقيق

2-1 مقدمه ............................................................................................................. 10

بخش اول : تعیین فاکتورهای مدیریت ارتباط با مشتری

2-2 تاريخچه‌ پيدايش و تكامل مديريت ارتباط‌ با مشتري ...................................... 12

2-3 تعاريف CRM................................................................................................ 13

2-3-1 اهداف CRM.............................................................................................. 16

2-3-2 اصول CRM............................................................................................. 17

2-3-3 مؤلفه‌هاي CRM........................................................................................ 17

2-3-3-1 مشتري ................................................................................................. 18

2-3-3-2 روابط .................................................................................................... 18

2-3-3-3 مديريت ................................................................................................. 18

2-3-4 فوايد مديريت ارتباط با مشتري ................................................................. 19

2-3-5 فرآيندهاي اصلي CRM............................................................................. 20

2-3-6 چرخه فرآيند CRM................................................................................... 23

2-3-6-1 كشف دانستني‌هاي ................................................................................ 24

2-3-6-2 تعامل با مشتري .................................................................................... 25

2-3-6-3 برنامه‌ريزي بازار .................................................................................. 25

2-3-6-4 تجزيه و تحليل و بالانس ........................................................................ 25

2-3-7 ارزيبي آمادگي سازمان‌ها براي اجراي CRM............................................ 26

2-3-8 گام‌هاي طراحي موفق سيستم مديريت ارتباط با مشتري ........................... 30

2-3-9 ساختار سازمان برايمديريت ارتباط با مشتري .......................................... 31

2-3-9-1 مدير بازاريابي CRM............................................................................ 32

2-3-9-2 بخش تحليل بازاريابي ........................................................................... 33

2-3-9-3 مديريت عملياتي .................................................................................... 33

2-3-9-4 مديريت بخش‌بندي و تفكيك .................................................................. 33

2-3-9-5 مديريت كانالهاي ارتباطي ...................................................................... 34

2-3-9-6 كاركنان ................................................................................................. 35

2-3-10 فن آوري CRM