{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه آمار و مقایسه عملکرد تحصیلی دانش آموزان دارای مادران شاغل و غیرشاغل

15,000 تومان
بدون مالیات

فایل ورد 

54 صفحه 

تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

آموزش و پرورش و نظام آموزش و پرورش كشور مي باشد  و با توجه به بررسيها وتحقيقاتي كه در اين زمينه مي شود مي توان   مشخص نمود كه چه عواملي  مي توانند در نظام آموزش و پرورش دخيل باشند و از اين عوامل چه عواملي  مضر و چه عوملي  مي توانند مفيد باشند .

بررسي نمودن اين عوامل  و تحقيق و كار كردن  بر روي آنها  مي توان علل پيشرفت تحصيلي  دانش آموزان  مشخص نمود .

و از آنجائيكه تعليم و تربيت  امريست پيوسته  ،مستمر و همه  جانبه  ، تاثير فاكتورهاي چون  شرایط خانواده و ميزان تحصيلات و آگاهي اولياء  شرايط  شاغل    و اقتصادي   و مجموعه شرايط  محيط آموزش  بر يكديگرو نتيجتاًدر تعليم و تربيت امري است اجتناب ناپذير ، لذا مطالعه هر يك  بدون در نظر گرفتن  تاثير و تاثر  شرايط ديگر امريست دشوار  با اين پيش فرض  ما براي تاثير ميزان  تحصيلات  و آگاهي  اولياء و دانش آموزان   در عملكرد  تحصيلي  فرزندانشان  را مورد بررسي قرار داده ايم .

از مجموعه نظرات روان شناسي  اجتماعي ، روان شناسي تربيتي  در روانشناسي رشد  چنين بر

 مي آيد كه كودكان همه مهارتهاي و ارزشها  را از محيط خود كسب مي كنند و اولين محيط اجتماعي  مهم خانواده است كودكان چه آگاهانه و چه ناآگاهانه ، چه مستقيم و چه  غير مستقيم تحت تاثير  پدر و مادر خود قرار مي گيرند  و به دست آنها تربيت  مي شوند