{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه بررسي رابطه بين پرخاشگري والدين وافسردگي كودكان مقطع پنجم ابتدايي شهرستان ابهر

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

فهرست

عنوان                                                                                    صحفه

چكيده                                                                                     7

فصل اول: كليات تحقيق                                                              8

مقدمه                                                                                    9

بيان مسئله                                                                             10

اهميت و ضرورت تحقيق                                                            11

فصل دوم: پيشينه و ادبيات تحقيق                                                13

پرخاشگري                                                                            14

انواع پرخاشگري                                                                      18

علل وانگيزه هاي پرخاشگري                                                      22

كروموزمهاي جنسي و پرخاشگري                                             25

نظريه يادگيري اجتماعي                                                           30

پرخاشگري چگونه يادگرفته مي شود                                          35

كنترل پرخاشگري                                                                  41

اختلال دوقطبي                                                                      47

ديس وتايمي و سيكلوتايمي                                                       51

سيكوتيك در برابر نوروتيك                                                     53

افسردگي قطبي                                                                    65

نظريه هاي مربوط به افسردگي                                                 67

نقش وراثت در اختلالات دو قطبي                                             72

الگتروشوك درماني                                                              76

نظريه هاي روان يويايي                                                          81

نظريه يادگيري                                                                   86

نظريه شناختي                                                                    93

بي پناهي آموخته شده اوليه                                                   97

فصل سوم: روش تحقيق                                                     100

جامعه آماري                                                                   101

روش آماري مربوط به فرضيه ها                                          103

فصل چهارم: يافته ها وتجزيه وتحليل داده ها                           105

فصل پنجم: بحث نتيجه گيري                                              113

پيشنهادات                                                                     116

محدوديت                                                                      117

منابع وماخذ                                                                 118

                                                                                               

 

 

 

چكيده:

هدف از تحقيق حاضر بررسي رابطه بين پرخاشگري و افسردگي در بين دانش آموزان مقطع پنجم ابتدايي شهرستان ابهر كه فرضيه عنوان شده عبارتند از اينكه بين پرخاشگري و افسردگي رابطه معني داري وجود دارد كه جامعه مورد مطالعه   دانش آموزان مقطع پنجم ابتدايي شهرستان ابهر است كه از بين 1350 نفر، 70نفر بصورت روش نمونه گيري طبقه اي و به عنوان حجم نمونه انتخاب گرديده كه پرسشنامه هاي افسرگي و پرخاشگري بر روي آنها اجرا گرديده است كه بعد از اجراي پرسشنامه در بين آزمودنيها و بدست آوردن نمرات خام از طريق روش آماري ضريب هم بستگي آمار را بدست آورده كه نتايج بدست آمده حاكي از آن است كه بين افسردگي و پرخاشگري رابطه معني داري وجود دارد و سطح معني داري آن برابر      05/0p> است.