{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه تبلیغات

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

تکنیک داد و ستد رایگان......................................................................................... 34

4. تکنیک اعتماد....................................................................................................... 35

5. تکنیک کشش و ارسال........................................................................................ 36

6. تکنیک بازار خالی در تبلیغات.............................................................................. 36

7. تاکتیک هوش مشارکتی در تبلیغات (تبلیغات مشارکتی یا تبلیغات ویروسی)....... 37

فصل چهارم: تاکتیک ها و تکنیک های خلاق در تبلیغات

فصل پنجم: تاکتیک و تکنیک های مبتنی بر هنرهای تجسمی، سینما و ادبیات

1. تکنیک کلاسیک................................................................................................... 43

2. تکنیک تبلیغات باروک......................................................................................... 43

3. تبلیغات اسطوره ای و تکنیک مبتنی بر اسطوره ها در تبلیغات............................ 43

4. تکنیک تبلیغات طبیعت گرا................................................................................... 43

5. تکنیک تبلیغات رمانتیک (عاطفی احساسی)....................................................... 43

6. تکنیک تبلیغات اینده نگر...................................................................................... 43

7. تکنیک تبلیغات دادییستی (ساز مخالف)............................................................... 43

8. تکنیک تبلیغات ایماژیسننی (تجسمی تصویری)................................................ 43

9. تکنیک تبلیغات امپرسیونیسیتی (تأثیری لحظه ای)........................................... 44

10. تکنیک تبلیغات اکسپرسیونیستی (تعبیری احساسی)...................................... 44

11. تکنیک تبلیغات سورئالیستی (فراواقعی ضمیر ناخودآگاه)............................. 44

12. تکنیک تبلیغات سمبولیستی (نمادی).................................................................. 44

13. تکنیک تبلیغات کوبیستی (مکعبی)...................................................................... 44

14. تبلیغات چند بعدی