-
خانه
- تحقیق و پروژه
- خلاصه و جزوات
- آزمون های شبیه سازی شده
-
آموزش و پرورش
- جزوه چاپی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل اصلی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل خلاصه منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی خط به خط منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی تدریسی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل تست منابع استخدامی آموزش و پرورش
- تدریس ویدیوی استخدامی آموزش و پرورش
- پاورپوینت منابع استخدامی آموزش و پرورش
-
کافینت آنلاین
- تحقیق و پروژه
-
آموزش و پرورش
- جزوه چاپی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل اصلی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل خلاصه منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی خط به خط منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی تدریسی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل تست منابع استخدامی آموزش و پرورش
- تدریس ویدیوی استخدامی آموزش و پرورش
- پاورپوینت منابع استخدامی آموزش و پرورش
- خلاصه و جزوات
- آزمون های شبیه سازی شده
- مشاوره استخدامی و تحصیلی
پایان نامه چگونه می توانم دانش آموزان آموزشگاه x در مقطع ابتدائی را به خواندن نماز علاقه مند نمایم ؟
15,000 تومان
بدون مالیات
سیاست امنیتی
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
سیاست ارسال
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
ضمانت برگشت وجه
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
|
|
|
|
فهرست مطالب |
|
|
|
|||
صفحه
|
|
|
|
|
|
|
عنوان |
|||
1 |
|
ـ مقدمه |
|
|||||||
3 |
|
ـ توصیف وضعیت موجود و بیان مسئله |
|
|||||||
5 |
|
ـ اهمیت وضرورت پژوهش |
|
|||||||
13 |
|
ـ تعیین هدفهای کلی و ویژه |
|
|||||||
14 |
|
ـ بیان پرسشهای اساسی در طرح مطالعاتی |
|
|||||||
15 |
|
ـ مبانی نظری |
|
|||||||
38 |
|
ـ پیشینه تحقیق |
|
|||||||
39 |
|
ـ گردآوری شواهد (1) |
|
|||||||
43 |
|
ـ تجزیه وتحلیل و تفسیر داده ها |
|
|||||||
43 |
|
ـ انتخاب راه حل موقتی |
|
|||||||
44 |
|
ـ اجرای طرح جدید ونظارت بر آن |
|
|||||||
48 |
|
ـ گردآوری شواهد(2) |
|
|||||||
68 |
|
ـ توصیه به معلمان |
|
|||||||
70 |
|
ـ پیشنهادات |
|
|||||||
71 |
|
ـ محدودیتها ی پژوهش |
|
|||||||
72 |
|
ـ نتیجه گیری |
|
|||||||
74 |
|
ـ پرسشنامه |
|
|||||||
76 |
|
ـ منابع وماخذ |
|
|||||||
|
|
ـ ضمائم وپیوستها |
|
|||||||