{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه بررسی نگرش معلمان در مورد علل بی نظمی دانش آموزان

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

چکیده  

هدف اين پژوهش، بررسی عدم بی انظباطی دانش آموزان دختر در مقطع متوسطه از دیدگاه معلمان شهرستان گتوند  می­باشد. برای تحقق این هدف جامعه­ي آماري تحقيق، كليه­ي دانش­آموزان مقطع متوسطه­ی شهرستان گتوند  انتخاب گردید كه از اين ميان 85  نفر دانش­آموز با روش خوشه­ای طبقه­ای تصادفی به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی است و براي گردآوري اطلاعات از پرسشنامه­ي محقق ساخته عدم بی انضباطی که به تایید استاد راهنما  استفاده شد. تجزيه و تحليل داده­ها  نیز از طریق آزمون­هاي آماري رگرسیون چندگانه، همبستگی پیرسون و t مستقل انجام گردید.  یافته های این تحقیق نشان داد که 7/58 درصد از دبیران بیش از انتظار خودشان برای اداره و کنترل کلاس وقت صرف می کنند . از جمله بی انضباطی هائی که نسبت به آن حساسیت داشته اند ، به ترتیب تکرار و فراوانی ،عبارتند از : درگیرشدن ، پر دردسرترین بی انضباطی ها ی دانش آموزان .

کلید واژه ها: مدیریت کلاس ، بی انضباطی ، دبیران و معلمان ،نظم ،مشکلات انضباطی