{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه بررسی عوامل انگیزش یادگیری بر عملکرد یادگیری و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                  صفحه

چکيده........................................................................................................................................... 9

فصل اول:کلیات تحقیق............................................................................................................. 10

1-1- مقدمه................................................................................................................................. 11

1-2- شرح و بيان مساله پژوهشي................................................................................................. 12

1-3- چارچوب نظری پژوهشي...................................................................................................... 7

1-4- اهميت و ضرورت پژوهش............................................................................................... ...11

1-5- اهداف پژوهش................................................................................................................... 12

1-6- فرضيه‌هاي پژوهش............................................................................................................. 13

1-7- تعاريف مفهومي و عملياتي متغيرهاي پژوهش....................................................................... 13

1-7-1- تعاريف مفهومي متغيرها.................................................................................................. 16

1-7-2- تعاريف عملياتي متغيرها.................................................................................................. 17

1-8- قلمرو پژوهش.............................................................. Error! Bookmark not defined.

1-8-1- قلمرو موضوعی پژوهش............................................ Error! Bookmark not defined.

1-8-2- قلمرو زمانی پژوهش................................................. Error! Bookmark not defined.

1-8-3- قلمرو مکانی پژوهش................................................ Error! Bookmark not defined.

1-9- روش پژوهش.............................................................. Error! Bookmark not defined.

فصل دوم:  بررسی ادبیات موضوعی تحقیق............................................................................. 18

2-1- مقدمه................................................................................................................................. 18

2-2- انگیزش یادگیری................................................................................................................. 19

2-2-1- تعریف انگیزش و انواع آن............................................................................................... 19

2-2-2- انگیزش یادگیری ونظریات مرتبط با آن............................................................................. 20

2-2-3- عوامل انگیزش یادگیری................................................................................................... 22

2-2-3-1- شخصیت................................................................................................................... 23

2-2-3-1-1- رویکرد یادگیری اجتماعی....................................................................................... 24

2-2-3-1-2- رویکرد روانکاوی................................................................................................... 25

2-2-3-1-3- رویکرد پدیدار شناختی........................................................................................... 26

2-2-3-1-4- رویکرد صفات....................................................................................................... 27

2-2-3-2-عملکرد اساتید............................................................................................................. 28

2-2-3-2- 1- شخصیت استاد...................................................................................................... 29

2-2-3-3- نفوذ همتایان............................................................................................................... 31

2-2-3-4- پشتیبانی و مشارکت خانواده........................................................................................ 36

2-2-3-5- امکانات یادگیری........................................................................................................ 37

2-2-3-5-1- ارتباطات با واسطه کامپیوتر (CMC)....................................................................... 39

2-2-3-5-2- فن آوری های ارتباطی تلفن همراه در آموزش و پرورش........................................... 39

2-3- عملکرد یادگیری................................................................................................................. 41

2-3-1- تعریف یادگیری.............................................................................................................. 41

2-3-2- رویکردهای یادگیری....................................................................................................... 42

2-3-3- یادگیری­ همسالان درمحیط اجتماعی فرهنگی.................................................................... 45

2-3-4- دیدگاه­های نظری پیرامون یادگیری و یادگیری همسالان...................................................... 46

2-3-5-  مدل سیستم شناختی برای پردازش اطلاعات..................................................................... 48

2-4- پیشینه پژوهشی.................................................................................................................. 49

2-4-1- پیشینه پژوهشی در ایران.................................................................................................. 51

2-4-2- پیشینه پژوهشی درخارج از کشور.................................................................................... 50

فصل سوم: روش شناسی تحقیق............................................................................................... 57

3-1- مقدمه........................................................................... Error! Bookmark not defined.

3-2- روش پژوهش.................................................................................................................... 58

3-3- جامعه آماري...................................................................................................................... 56

3-4- حجم نمونه آماري و روش نمونه گيري................................................................................. 58

3-5- روش­ها و ابزارهای جمع آوری اطلاعات........................ Error! Bookmark not defined.

3-5-1- ساختار پرسشنامه عملکرد یادگیری............................. Error! Bookmark not defined.

3-5-2- ساختار پرسشنامه انگیزش یادگیری................................................................................... 58

3-6- روایی و پایایی پژوهش................................................. Error! Bookmark not defined.

3-6-1- روایی (اعتبار)................................................................................................................ 58

3-6-1-1- تحلیل عاملی اکتشافی جهت بررسی روایی سازه ابزار پژوهش Error! Bookmark not defined.

3-6-2- پایایی............................................................................................................................ 60

3-7- روش تجزيه و تحليل داده‌ها................................................................................................ 61

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها و یافته های تحقیق......................................................... 62

4-1- مقدّمه................................................................................................................................. 63

4-2-  یافته های توصیفی............................................................................................................. 63

4-2-1 - شاخص های توصیفی متغیرهای جمعیت شناختی............................................................. 63

4-2-1 -1- جنسیت.................................................................................................................... 63

4-2-1 -2- وضعیت تاهل............................................................................................................ 65

4-2-1 -3- رشته تحصیلی........................................................................................................... 65

4-2-1 -4- وضعیت اشتغال......................................................................................................... 66

4-2-1 -5- سن.......................................................................................................................... 66

4-2-1 -5- معدل........................................................................................................................ 66

4-2-2- شاخص های توصیفی متغیرهای پژوهش:.......................................................................... 66

4-2-2-1- شاخص های توصیفی عملکرد یادگیری:....................................................................... 68

4-2-2-2- شاخص های توصیفی ابعاد انگیزش یادگیری:................................................................ 69

4-2-2-2-1- شخصیت دانشجو................................................................................................... 69

4-2-2-2-2- عملکرد اساتید........................................................................................................ 70

4-2-2-2-3- نفوذ همتایان........................................................................................................... 71

4-2-2-2-4- پشتیبانی و مشارکت خانواده.................................................................................... 70

4-2-2-2-5- امکانات یادگیری.................................................................................................... 71

4-3- یافته های استنباطی.............................................................................................................. 72

4-3-1-  بررسی فرضیه های پژوهش:........................................................................................... 72

4-3-2- یافته های جانبی............................................................................................................. 86

4-3-2- 1- آزمون t  گروه های مستقل:........................................................................................ 85

4-3-2- 2- آزمون تحلیل واریانس:............................................................................................... 88

فصل پنجم:بحث و نتيجه گيري.................................................................................................. 91

5-1- مقدمه................................................................................................................................. 90

5-2- یافته های توصیفی.............................................................................................................. 90

5-3- تبيين يافته‌هاي پژوهش(یافته­های استنباطی)..................... Error! Bookmark not defined.

5-4- پيشنهادات کاربردی............................................................................................................ 97

5-5- پيشنهادات براي انجام پژوهش‌هاي آتي................................................................................ 98

5-6- محدوديت‌هاي پژوهش..................................................................................................... 100

فهرست منابع............................................................................................................................. 102

الف) منابع فارسی...................................................................................................................... 103

ب) منابع لاتین ......................................................................................................................... 105

پیوست...................................................................................................................................... 118