-
خانه
- تحقیق و پروژه
- خلاصه و جزوات
- آزمون های شبیه سازی شده
-
آموزش و پرورش
- جزوه چاپی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل اصلی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل خلاصه منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی خط به خط منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی تدریسی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل تست منابع استخدامی آموزش و پرورش
- تدریس ویدیوی استخدامی آموزش و پرورش
- پاورپوینت منابع استخدامی آموزش و پرورش
-
کافینت آنلاین
- تحقیق و پروژه
-
آموزش و پرورش
- جزوه چاپی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل اصلی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل خلاصه منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی خط به خط منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی تدریسی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل تست منابع استخدامی آموزش و پرورش
- تدریس ویدیوی استخدامی آموزش و پرورش
- پاورپوینت منابع استخدامی آموزش و پرورش
- خلاصه و جزوات
- آزمون های شبیه سازی شده
- مشاوره استخدامی و تحصیلی
پایان نامه تأثیر سواد والدین بر هوش مصنوعی دانش آموزان
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
مقدمه
هوش مصنوعی (AI) در زمینه های مختلفی از جمله بازی ها ، ربات ها ، قانون ، تجارت سهام ، دستگاه های سنجش از دور و اختراعات علمی و همچنین روش های تشخیصی معرفی شده است [1] . بسیاری از برنامه های پیشرفته هوش مصنوعی بسیار فریبنده در برنامه های معمول هستند به طوری که نمی توان آنها را جداگانه تفکیک کرد. هنگامی که چیزی به عنوان یک برنامه عمومی اجرا شد و از آن بسیار استفاده شد ، دیگر نمی توان آن را به عنوان هوش مصنوعی تعیین کرد. به نظر می رسد برنامه های کاربردی هوش مصنوعی در هر صنعت خاص از زیرساخت های فراگیر برخوردار هستند. اواخر (1990s) و آغاز قرن (21st) نقاط آغازین درهم آمیختن عناصر فناوری AI در قاب بزرگتر سیستم ها بود [1] .
علاقه به هوش مصنوعی در درجه اول بر روی سیستم های خودمختار متمرکز شده است که ممکن است جای افراد در زمینه های مربوطه را بگیرد. همانطور که روانشناسی شناختی ممکن است راههای جدید تحقیق از تئوری دستورالعمل الگوریتمی را کشف کند ، نظریه دستورالعمل الگوریتمی نیز ممکن است پیامدهای عملی تری داشته باشد زیرا پیچیدگی داده های رفتاری انسان را ارزیابی می کند. این تمرکز انسان محور بر پایه تحقیقات هم افزایی میان رشته ای از علوم اعصاب و روانشناسی شناختی تا علوم رایانه ای نظری استوار است [2] .
در این عصر طلایی فناوری ، بدون هیچ پایانی و محدودیتی ، پیامدهای اخلاقی و اخلاقی هوش مصنوعی سه وجه بحث دارند. یک نظر می گوید که بسیاری از ما در حال حاضر بدون کار دچار فقر شده ایم ، و دلیل کمی وجود دارد و یا هیچ دلیلی برای ایجاد کارگران مکانیکی که می توانند مستقل فکر کنند وجود ندارد. در حالی که دیگری می گوید بدون کمک دستگاههایی که حداقل تا حدی می توانند برای خود فکر کنند ، جامعه نمی تواند پیشرفت کند یا از منافع آن بهره مند شود. علاوه بر این ، گروه سوم در مورد این مسائل اصلاً اذیت نمی شود ، همانطور كه در جامعه بشری معمول است [1] .