پایان نامه تاثیر جبران خدمات کارکنان بر سازمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
فهرست مطالب
فصل اول:کلیات تحقیق
1-1مقدمه ......................................................................................................... 2
1-2بیان مساله..................................................................................................... 3
1-3ضرورت تحقیق............................................................................................. 4
1-4اهداف تحقیق................................................................................................ 5
1-5فرضیه هاي تحقیق......................................................................................... 5
1-6فرضيه ها...................................................................................................... 6
1-7تعريف نظري و عملياتي متغيرهاي پژوهش...................................................... 6
1-7-1متغيير مستقل :........................................................................................... 6
1-7-2متغير وابسته.............................................................................................. 7
فصل دوم: ادبیات تحقیق
2-1تعریف جبران خدمات.................................................................................... 11
2-2انوع جبران خدمات........................................................................................ 11
2-3مفاهیم اساسی در تساوی جبران خدمات مالی.................................................. 17
2-4جبران خدمات غیر مالی ............................................................................... 21
2-5جبران خدمات با نگرش به روند جهانی........................................................... 22
2-6بهداشت و ایمنی کارکنان در سازمان ها............................................................ 23
2-7برنامه های رفاهی برای سازمان ها................................................................... 23
2-8تجزیه و تحلیل شغل...................................................................................... 25
2-9 آموزش و پرورش (تعلیمات و کارآموزی) نیروانسانی...................................... 26
2-10 اصولا آموزش در مدیریت نیروی انسانی ، دوره ای....................................... 27
2-11مفهوم و تعریف رضایتمندی مشتری (ارباب رجوع )....................................... 28
2-12تعریف رضایتمندی مشتری (ارباب رجوع ) :................................................. 31
2-13مفهوم و تعریف مشتری................................................................................ 32
2-14اهمیت جلب رضایتمندی مشتری:.................................................................. 34
2-15نقش و اهمیت کارکنان در جلب رضایت مشتری :.......................................... 35
2-16انگيزه (انگيزش ياتمايل)............................................................................... 35
2-17ارزيابي (آموزش و بازخور عملكرد).............................................................. 36
2-18 اعتبار (اعمال معتبر و حقوقي پرسنل)........................................................... 36
2-19 محيط (تناسب محيطي)............................................................................... 36
2-20سه كنش مديريت عملكرد............................................................................ 37
2-21برنامه ريزي عملكرد..................................................................................... 38
2-22 سرپرستي................................................................................................... 38
2-23 مرور بر عملكرد......................................................................................... 39
2-24معيارهاي عملكرد........................................................................................ 40
2-25الگوي بهبود عملکرد مديريت....................................................................... 41
2-26پيشينه تحقیق............................................................................................... 46
فصل سوم:روش تحقیق
3-1نوع تحقيق.................................................................................................... 52
3-2جامعه آماری................................................................................................. 60
3-3نمونه آماری................................................................................................... 60
3-4روش نمونه گيري.......................................................................................... 60
3-5اعتبار و روايي............................................................................................... 61
3-6روش هاي آماري مورد استفاده براي تجزيه و تحليل داده ها:............................. 61
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1مقدمه............................................................................................................ 64
4-2آمار توصيفي................................................................................................. 64
4-3آمار استنباطي::............................................................................................... 73
فصل پنجم: نتیجه گیری
5-1نتیجه گیری................................................................................................... 74
5-2نتیجه فرضیه ها:............................................................................................. 76
5-3پيشنهادات..................................................................................................... 78
5-4محدودیت ها................................................................................................ 79
5-5پیشنهاداتی برای پژوهش های آتی.................................................................. 79
فهرست منابع و ماخذ........................................................................................... 80