

{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده 1
فصل اول: کلیات تحقیق
9-1 تعریف عملياتي متغيرهاي پژوهش... 9
فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق
4-2 ايجاد سرمايه؛ حاصل كارآفريني سازمانی.. 34
5-2 ضرورت كارآفريني در سازمان. 37
6-2 سير تطور كارآفريني در سازمان. 38
7-2 مفهوم كارآفريني سازماني.. 43
8-2 فرآيند كارآفريني سازماني.. 45
9-2 موانع كارآفريني سازماني.. 47
10-2 دیدگاهها و رویکردهای کارآفرینی. 50
1-10-2 كارآفريني از ديدگاه اقتصاددانان. 50
2-10-2 كارآفريني از ديدگاه محققين علوم رفتاري.. 61
3-10-2 كارآفريني از ديدگاه دانشمندان مديريت... 66
11-2 انواع مدلهاي كارآفريني.. 76
12-2 مروري بر تحقيقات پیشین.. 98
13-2 چارچوب نظري و مدل مفهومی تحقيق.. 106
14-2 معرفي گروه صنعتي زرماكارون. 112
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
3-3 جامعه آماري، حجم نمونه و روش نمونهگیری.. 116
4-3 ابزار تحقيق و روش جمعآوري دادهها 118
7-3 روش تجزيه و تحليل دادهها 120
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادهها(یافتهها)
1-4 مقدمه. 124
2-4 بخش اول: نتايج توصيفي.. 125
3-4 بخش دوم: نتايج استنباطی.. 133
فصل پنجم: نتيجهگيري و پیشنهادات
1-5 مقدمه. 168
2-5 مروري بر فصول پژوهش 169
3-5 نتيجه گيري پژوهش... 170
4-5 محدوديتهاي تحقيق.. 170
5-5 پيشنهادها 171