{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه شناسایی عوامل مؤثر بر توسعه تفکر کارآفرینی سازمانی در گروه صنعتی زرماکارون

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                                                صفحه

چکیده                                                                                                                                    1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه. 2

2-1 بیان مسئله. 3

3-1 اهمیت و ضرورت پژوهش... 5

4-1 اهداف پژوهش... 6

5-1 پرسش های پژوهش... 7

6-1 فرضيه هاي پژوهش... 7

7-1 روش شناسي پژوهش... 8

8-1 قلمرو پژوهش... 8

9-1 تعریف عملياتي متغيرهاي پژوهش... 9

10-1 ساختار پژوهش... 11

 

فصل دوم: مروری بر ادبیات تحقیق و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه. 13

2-2 مفهوم كارآفريني.. 15

3-2 نوع‏شناسي كارآفريني.. 25

4-2 ايجاد سرمايه؛ حاصل كارآفريني سازمانی.. 34

5-2 ضرورت كارآفريني در سازمان. 37

6-2 سير تطور كارآفريني در سازمان. 38

7-2 مفهوم كارآفريني سازماني.. 43

8-2 فرآيند كارآفريني سازماني.. 45

9-2 موانع كارآفريني سازماني.. 47

10-2 دیدگاهها و رویکردهای کارآفرینی. 50

1-10-2 كارآفريني از ديدگاه اقتصاددانان. 50

2-10-2 كارآفريني از ديدگاه محققين علوم رفتاري.. 61

3-10-2 كارآفريني از ديدگاه دانشمندان مديريت... 66

11-2 انواع مدلهاي كارآفريني.. 76

12-2 مروري بر تحقيقات پیشین.. 98

13-2 چارچوب نظري و مدل مفهومی تحقيق.. 106

14-2 معرفي گروه صنعتي زرماكارون. 112

 

فصل سوم: روش اجرای تحقیق

1-3 مقدمه. 116

2-3 روش تحقيق.. 116

3-3 جامعه آماري، حجم نمونه و روش نمونه­گیری.. 116

4-3 ابزار تحقيق و روش جمع‌آوري داده‌ها 118

5-3 روايي.. 118

6-3 پايايي.. 119

7-3 روش تجزيه و تحليل داده‌ها 120

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده­ها(یافته­ها)

1-4 مقدمه. 124

2-4 بخش اول: نتايج توصيفي.. 125

3-4 بخش دوم: نتايج استنباطی.. 133

 

فصل پنجم: نتيجه­گيري و پیشنهادات

1-5 مقدمه. 168

2-5 مروري بر فصول پژوهش 169

3-5 نتيجه گيري پژوهش... 170

4-5 محدوديتهاي تحقيق.. 170

5-5 پيشنهادها 171

6-5 پيشنهاد به پژوهشگران آتي