{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه بررسی رابطه آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و تفکر کارآفرینی سازمانی در شرکت های کوچک و متوسط

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

مطالب

 

 

عنوان                                                                                                                             صفحه

 

چکيده:........................................................................................................................ خ‌

فصل اول........................................................................................................................ 1

1-1- مقدمه..................................................................................................................... 1

1-2- بيان مسئله................................................................................................................. 2

1-3- اهميت و ضرورت تحقيق................................................................................................ 4

1-4- اهداف تحقيق............................................................................................................. 5

1-4-1- اهداف کلی........................................................................................................... 5

1-4-2- اهداف جزئی......................................................................................................... 5

1-5- فرضيه­هاي تحقيق:........................................................................................................ 6

1-5-1- فرضیه اصلی تحقیق................................................................................................... 6

1-5-2- فرضیه­های فرعی تحقیق.............................................................................................. 6

1-6- سوال­های تحقیق......................................................................................................... 7

1-7- قلمرو تحقيق.............................................................................................................. 7

1-8- روش تحقيق.............................................................................................................. 8

1-9- کاربرد نتايج تحقيق....................................................................................................... 9

1-10- متغيرهاي تحقيق......................................................................................................... 9

1-11- تعريف متغيرها......................................................................................................... 10

1-11-1 تعريف مفهومي متغيرها............................................................................................. 10

1-11-2- تعريف عملياتي متغيرها............................................................................................ 12

فصل دوم...................................................................................................................... 14

2-1- مقدمه.................................................................................................................... 14

2-2- شرکت­های کوچک و متوسط:........................................................................................ 16

2-2-1- مفهوم شرکت­های کوچک و متوسط.............................................................................. 16

2-2-2- چالش­های شرکت های کوچک و متوسط........................................................................ 18

2-2-3- جایگاه شرکت­های کوچک و متوسط............................................................................. 20

2-3-کارآفرینی............................................................................................................... 23

2-3-1- تاریخچه کارآفرینی................................................................................................. 23

2-3-2- مفهوم کارآفرینی.................................................................................................... 24

2-4- کارآفرینی سازمانی..................................................................................................... 26

2-4-1- تعاریف کارآفرینی سازمانی........................................................................................ 26

2-4-2-کارآفرینی سازمانی در شرکت­های کوچک و متوسط............................................................ 30

2-4-3- مزایای کارآفرینی سازمانی در شرکت­های کوچک و متوسط................................................... 31

2-4-4- مدل­های کارآفرینی سازمانی....................................................................................... 33

2-4- 4-1- مدل کوراتکو و همکارنش...................................................................................... 33

2-4-4- 2- مدل کوین و سلوین.............................................................................................. 34

2-4-4- 3- مدل وینکر و همکاران.......................................................................................... 35

2-4-4- 4- مدل لامکین و دس.............................................................................................. 36

2-4-4- 5- مدل کوین و میلز................................................................................................. 36

2-4-4-6- مدل كارآفريني سازماني شاکر زهرا (مدل تحقیق).............................................................. 36

2-4-4-6-1- نوآوری........................................................................................................ 37

2-4-4-6-2-تجدید استراتژیک............................................................................................. 40

2-4-4-6-3-توسعه کسب و کار............................................................................................ 42

2-5- تفاوت­های سازمان های کوچک و بزرگ........................................................................... 44

2-6- بازاریابی شرکت­های کوچک و متوسط.............................................................................. 48

2-6-1-آمیخته بازاریابی...................................................................................................... 54

2-6-2- تاریخچه آمیخته بازاریابی........................................................................................... 56

2-6-3- تعاریف آمیخته بازاریابی کارآفرینانه.............................................................................. 59

2-6-3-1- ترفیع.............................................................................................................. 60

2-6-3-2- قیمت.............................................................................................................. 63

2-6-3-3- شخص............................................................................................................ 65

2-6-3-4- توزیع(مکان)...................................................................................................... 67

2-6-3-5- محصول........................................................................................................... 68

2-6-4- آمیخته بازاریابی کارآفرینانه در عمل.............................................................................. 70

2-7- پیشنه تحقیق............................................................................................................. 72

2-7-1- پیشینه داخلی......................................................................................................... 72

2-7-2-پیشینه خارجی........................................................................................................ 74

2-8- نتیجه گیری  و ارائه مدل مفهومی تحقیق............................................................................... 76

فصل سوم...................................................................................................................... 78

3-1- مقدمه.................................................................................................................... 78

3-2- روش تحقیق............................................................................................................. 78

3-3- فرایند تحقیق............................................................................................................. 81

3-3-1- جامعه آماری........................................................................................................ 81

3-3-2- نمونه گیری.......................................................................................................... 81

3-4- روش جمع آوری اطلاعات............................................................................................ 83

3-4-1- روش تهیه پرسشنامه................................................................................................. 83

3-4-2- تحلیل پرسشنامه...................................................................................................... 89

3-4-3-  پایایی................................................................................................................ 90

3-4- 4- روایی............................................................................................................... 91

3-5- آزمون­های مورد استفاده............................................................................................... 92

3-5-1- آزمون میانگین یک جامعه.......................................................................................... 92

3-5-2- آزمون همبستگي.................................................................................................... 92

3-5-3- آزمون کولموگوروف- اسمیرنوف................................................................................. 92

3-5-4- آزمون فريدمن....................................................................................................... 93

3-5-5- آزمون مقایسه میانگین دو جامعه................................................................................... 93

خلاص فصل.................................................................................................................. 94

فصل چهارم................................................................................................................... 95

4-1- مقدمه.................................................................................................................... 95

4-2- تجزیه و تحلیل داده ها.................................................................................................. 95

4-2-1- تحلیلهای توصیفی.................................................................................................... 96

4-2-1-1- سن صاحبان کسب و کار........................................................................................ 96

4-2-1-2- سابقه فعالیت شرکتهای کوچک و متوسط...................................................................... 99

4-2-1-3- حیطه فعالیت شرکتهای کوچک و متوسط.................................................................... 102

4-2-2- فراوانی پاسخ دهندگان............................................................................................. 103

4-2-2-1- فراوانی پاسخ دهندگان به شاخصه های هر بُعد کارآفرینی سازمانی......................................... 103

4-2-2-1- فراوانی پاسخ دهندگان به شاخصه های هر بُعد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه............................... 104

4-2-3- تجزیه و تحلیل استنباطی............................................................................................ 105

4-2-3-1- بررسی فرض نرمال بودن داده­ها................................................................................ 106

4-2-4- آزمون فرضیه­ها.................................................................................................... 107

4-2-4-1- آزمون فرضیه اصلی............................................................................................. 107

4-2-4-2- آزمون فرضیه اول............................................................................................... 108

4-2-4-3- آزمون فرضیه دوم.............................................................................................. 110

4-2-4-4- آزمون فرضیه سوم.............................................................................................. 111

4-2-4-5- آزمون فرضیه چهارم........................................................................................... 112

4-2-4-6- آزمون فرضیه پنجم............................................................................................. 113

4-2-5- سوالات تحقیق..................................................................................................... 114

4-2-5-1-  سوال اول تحقیق................................................................................................ 114

4-2-5-2-  سوال دوم تحقیق............................................................................................... 115

4-2-5-3- سوال سوم تحقیق................................................................................................ 116

4-2-5-4- سوال چهارم تحقیق............................................................................................. 120

4-2-6- یافته های جانبی تحقیق............................................................................................. 120

4-2-6-1- رتبه­بندی فرضیات براساس میزان رابطه........................................................................ 120

4-2-6-2- بررسی تفاوت صاحبان کسب و کار........................................................................... 121

4-2-6-3- بررسی شرکت­های کوچک و متوسط بر اساس سابقه فعالیت................................................ 123

4-2-6-4- بررسی یکپارچگی اجزای آمیخته بازاریابی کارآفرینانه...................................................... 125

4-2-6-5- رابطه عناصر آمیخته بازاریابی کارآفرینانه با ابعاد کارآفرینی سازمانی...................................... 125

خلاصه فصل چهارم......................................................................................................... 127

فصل پنجم.......................................................................................... 128

5-1- مقدمه.................................................................................................................. 128

5-2- نتایج حاصل از فرضیه­ها.............................................................................................. 128

5-2-1- نتایج حاصل از فرضیه اصلی....................................................................................... 128

5-2-2- نتایج حاصل از فرضیه اول......................................................................................... 129

5-2-3- نتایج حاصل از فرضیه دوم........................................................................................ 130

5-2-4- نتایج حاصل از فرضیه سوم........................................................................................ 130

5-2- 5- نتایج حاصل از فرضیه چهارم.................................................................................... 131

5-2- 6- نتایج حاصل از فرضیه پنجم...................................................................................... 132

5-3- نتایج حاصل از سوالات تحقیق....................................................................................... 132

5-3-1- نتایج حاصل از سوال اول و دوم تحقیق........................................................................... 132

5-3-1- نتایج حاصل از سوال سوم و چهارم تحقیق....................................................................... 133

5-4- نتایج جانبی تحقیق.................................................................................................... 134

5-5- نتجه گیری کلی....................................................................................................... 135

5-6-کاربردها و پیشنهادها.................................................................................................. 136

5-6-1- پیشنهاد به صاحبان کسب و کارها................................................................................ 136

5-6-2- پیشنهاد به مدیران کسب و کار.................................................................................... 137

5-6-3- پیشنهادات به محققین آینده....................................................................................... 138

5-7- محدودیت های تحقیق................................................................................................ 139

رفرنس........................................................................................................................ 140

ضمایم........................................................................................................................ 153