{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه بررسي نظام تشويق و تنبيه بر عملكرد شغلي با نقش ميانجي رضايت شغلي در شركت ملي

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

مقدّمه:

سازمانها معمولا از نتایج ارزیابی عملکرد می‌توانند در دو نوع فعالیت مدیریتی یا توسعه‌ای استفاده نمایند. در فعالیت‌های مدیریتی می‌توان از نتایج ارزیابی عملکرد در راستای تعیین حقوق ودستمزد، پاداش، تنبیه، ارتقا، تنزل رتبه و یا جابجایی استفاده نمود و در فعالیت‌های توسعه‌ای از نتایج ارزیابی عملکرد در تعیین نیازهای آموزشی، مشاوره و راهنمایی کارکنان و شناسایی نقاط قوت و ضعف پرسنل بهره‌مند شد. این تحقیق با هدف بررسي اثرات نظام تشويق و تنبيه بر عملكرد شغلي با نقش ميانجي رضايت شغلي در شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي منطقه ايلام طراحی شده است. از همین رو، این فصل از پژوهش به بیان مسئله، اهمیّت موضوع، فرضیات تحقیق، قلمرو زمانی و مکانی و روش گردآوری و تجزیه و تحلیل داده­ها (محدودیتهای پژوهش) خواهد پرداخت تا بدین ترتیب دیدگاهی جامع از موضوع مورد بررسی، حاصل گردد.

1-2-تعريف موضوع (تعريف مساله، هدف از اجراء و کاربرد نتايج تحقيق):  

سازمانها برای حفظ و بقای خود در دنیای رقابتی امروز  ومهیاشدن برای آینده به بهبود مستمر عملکرد خود نیاز دارند و در دورانی که بهسازی مداوم، تنها راه سازمانها براي باقي ماندن در دنیای تغییرات سریع است، سرمایه‌گذاری روی کارکنان تنها گزینه‌ای است که می‌تواند سازمان­ها را در تحقق این امریاری دهد. مزیت رقابتی همیشه از کارکنانی سرچشمه می­گیرد