پایان نامه بررسی رابطه اقتصاد مقاومتی و حاکمیت شرکتی شرکت ایران خودرو
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات
مقدمه.......................................................................................................................................................... 2
تعریف اقتصاد مقاومتی................................................................................................................................ 2
محورهای اساسی اقتصاد مقاومتی................................................................................................................ 3
حمایت ازتولید ملی..................................................................................................................................... 3
توجه به نخبگان واستفاده ازفناوری نوین..................................................................................................... 4
خلاصی از وابستگی به درآمد نفت، مصداق خود اتکایی............................................................................... 6
تولید ثروت حلال........................................................................................................................................ 15
تاریخچه اقتصاد مقاومتی............................................................................................................................. 17
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
مقدمه.......................................................................................................................................................... 21
اقتصاد مقاومتی............................................................................................................................................ 21
مقاومت اقتصادی و اقتصاد مقاومتی.............................................................................................................. 27
اقتصاد مقاومتی، اقتصادی مردمی.................................................................................................................. 29
انواع اقتصاد مقاومتی.................................................................................................................................... 31
پیشرفت اقتصادی شاخصه امت اسلامی........................................................................................................ 39
تحکیم پایه های ایمانی و فرهنگی............................................................................................................... 44
دیدگاه برخی از مراجع عظام در مورد اقتصاد مقاومتی.................................................................................. 54
فصل سوم: شرکت های دانش بیان
دانش بنیان چیست....................................................................................................................................... 61
روش و مراحل ثبت شركت دانش بنيان........................................................................................................ 63
زمینه فعالیت شرکت های دانش بنیان........................................................................................................... 65
فصل چهارم: نقش و جایگاه شرکتهای دانشبنیان در توسعهی اقتصاد مقاومتی
زمینههای توسعه اقتصاد مقاومتی در راهبرد اقتصاد دانشبنیان........................................................................ 81
اقتصاد دانشبنیان......................................................................................................................................... 84
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی................................................................................................................ 96
بحث و نتیجهگیری...................................................................................................................................... 99
پیشنهادات................................................................................................................................................... 102
منابع و ماخذ............................................................................................................................................... 105