پایان نامه بررسی نقش های مدیریت کیفیت در صنایع تولید و علل عدم موفقیت آن در صنعت ایران
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
فصل اول: کلیات تحقیق
مقدمه.......................................................................................................................... 2
بیان مسأله..................................................................................................................... 2
اهمیت پژوهش............................................................................................................. 4
هدف پژوهش ............................................................................................................. 5
سوال پژوهش .............................................................................................................. 5
فرضیات پژوهش ......................................................................................................... 5
تعاریف واژه ها و اصطلاحات مهم پژوهش ..................................................................... 5
فصل دوم: ادبیات تحقیق
مفاهيم مربوط به كيفيت................................................................................................. 8
تاريخچه استانداردهاي مديريت كيفيت........................................................................... 13
اطلاعاتي درباره سازمان بينالمللي استاندارد (ISO) ......................................................... 18
مباني مديريت كيفيت................................................................................................... 23
سازمان ISO و استانداردهاي مديريت كيفيت................................................................... 38
فصل سوم: بررسی مدلی های استانداردها ی کیفیت
مدل فرايندي................................................................................................................ 41
خط مشي كيفيت ......................................................................................................... 45
انتخاب و آموزش مميزين داخلي ................................................................................... 52
بازاريابي .................................................................................................................... 60
بهينه سازي استفاده از منابع............................................................................................ 65
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل فرضیات
بررسی فرضیات........................................................................................................... 69
فصل پنجم: نتیجه گیری
نتیجه گیری ................................................................................................................ 70
نتايج.......................................................................................................................... 70
ویژگی هایی مدیران ارشد سازمان.................................................................................. 73
پيشنهادات................................................................................................................... 74
مزاياي كار گروهي...................................................................................................... 74
ابزار حل مشكل........................................................................................................... 74
منابع و مأخذ................................................................................................................ 75