پایان نامه بررسی میزان آمادگی تعاونی های تولیدی ساتان خوزستان برای اجرای سیستم مدیریت کیفیت
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
فهرست مطالب
صفحه عنوان
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه ......................................................................................................................... 2
بیان مسأله.................................................................................................................... 3
ضرورت و اهمیت پژوهش .......................................................................................... 3
هدف پژوهش ............................................................................................................. 5
فرضیات پژوهش ........................................................................................................ 5
سوال پژوهش ............................................................................................................. 5
تعاریف و اصطلاحات ................................................................................................. 5
فصل دوم: بررسی مبانی تئوریک مدیریت کیفیت
مديريت كيفيت فراگير (TQM).................................................................................. 11
آگاهي........................................................................................................................ 15
تعريف كيفيت ............................................................................................................ 15
مفاهيم رهبري ............................................................................................................ 18
نقش مدير ارشد ......................................................................................................... 20
ارزش هاي بنيادي....................................................................................................... 17
بيانيه هاي كيفيت ........................................................................................................ 22
ضرورت شناخت مشتري ............................................................................................ 34
فوايد حاصل از مشاركت كاركنان ................................................................................. 39
مدل فرآيند ورودي / خروجي...................................................................................... 41
هزينه هاي كيفيت ....................................................................................................... 47
فرهنگ مديريت كيفيت جامع ...................................................................................... 48
مشاركت فعال............................................................................................................. 48
توانا سازي كاركنان ..................................................................................................... 48
تحول مديريت كيفيت جامع ........................................................................................ 49
وضعيت كنوني مديريت كيفيت جامع ........................................................................... 50
منافع مدیریت کیفیت جامع.......................................................................................... 61
معایب و کاستی های استفاده از مدیریت کیفیت جامع ................................................... 62
تفاوت محصولات و خدمات....................................................................................... 67
ویژگی های بخش دولتی ............................................................................................ 72
ابعاد کیفیت در بخش دولتی......................................................................................... 74
مشکلات کاربرد مدیریت کیفیت جامع در دولت............................................................ 79
مشکل فرهنگ دولتی................................................................................................... 82
فصل سوم: روش تحقیق
جامعه آماری .............................................................................................................. 85
نمونه آماری ............................................................................................................... 85
روش نمونه گیری ...................................................................................................... 85
روش تحقیق .............................................................................................................. 85
ابزار جمع آوری اطلاعات ........................................................................................... 85
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
آمار توصیفی............................................................................................................... 87
آمار استنباطی.............................................................................................................. 89
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات
نتیجه گیری ................................................................................................................ 92
ارائه پیشنهادها ............................................................................................................ 93
پیشنهادها در راستای نتایج تحقیق ................................................................................ 93
پیشنهادها برای تحقیقات آتی ...................................................................................... 94
فهرست منابع ............................................................................................................. 95