{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه بررسی مسائل بازاریابی و بازاررسانی محصولات کشاورزی و صنایع دستی در شهرستان اندیکا

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                         صفحه

فصل اول: کلیات پژوهش

مقدمه:......................................................................................................................... 3

بیان مساله.................................................................................................................... 5

اهمیت وضرورت پژوهش............................................................................................ 5

اهداف پژوهش............................................................................................................ 7

فرضیات .................................................................................................................... 10

روش تحقیق .............................................................................................................. 10

تعاریف عملیاتی و نظری مفاهیم................................................................................... 11

 

فصل دوم: پیشینه نظری پژوهش

مقدمه......................................................................................................................... 15

تحقيقات بازاريابي  .................................................................................................... 17

مدل هاي سيستم اطلاعات بازاريابي.............................................................................. 19

  تعریف  بازاریابی پارتیزانی........................................................................................ 21

انواع بازاریابی............................................................................................................. 19

ویژگی های بازاریابان و فروشندگان پارتیزانی................................................................ 30

گام های بازاریابی پارتیزانی.......................................................................................... 31

 

 

 

 

 

 

فصل سوم:روش تحقیق

مقدمه......................................................................................................................... 37

روش تحقيق............................................................................................................... 38

طبقه بندي بر اساس روش:........................................................................................... 38

طبقه بندي بر اساس اهداف.......................................................................................... 38

جامعه آماري............................................................................................................... 39

         نحوة گزينش نمونه................................................................................ .......................39

روش‌ها و ابزار گردآوري اطلاعات............................................................................... 40

روش بررسي اسناد و مدارك........................................................................................ 40

         روش ميداني........................................................................................ .......................40

پرسشنامه.................................................................................................................... 41

         قابليت اعتماد پرسشنامه......................................................................... .......................41

روش‌ها و فنون آماري مورد استفاده براي تجزيه و تحليل مشاهدات................................. 42

 

 

فصل چهارم:فصل چهارم تجزیه و تحلیل آماری

  بررسي فرضيه تحقيق................................................................................................ 44

 

فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری

بحث و نتیجه گیری .................................................................................................... 52

پیشنهادات.................................................................................................................. 52

منابع.......................................................................................................................... 55