{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه 14 اصل ادوارد دمینگ خالق تئوری کیفیت

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                         صفحه

فصل اول: مقدمه

مقدمه.......................................................................................................................... 2

بیان مساله:................................................................................................................... 3

اهمیت و ضرورت تحقیق:............................................................................................. 3

هدف پژوهش:............................................................................................................. 4

فرضیه های پژوهش:..................................................................................................... 4

تعاریف و اصطلاحات:................................................................................................. 5

 

فصل دوم:بررسی مبانی تئوریک مدیریت کیفیت

مديريت كيفيت فراگير  ( TQM).................................................................................. 7

مفاهيم اصلي................................................................................................................ 8

افكار دمينگ............................................................................................................... 10

اورهاي اشتباه مديران و جامعه غرب و راهكارهاي فلسفه دمينگ..................................... 13

نکات دمینگ............................................................................................................... 25

مدل دمینگ (Deming Model )............................................................................... 28

تعريف كيفيت............................................................................................................. 37

فصل سوم:چرخه مدیریت کیفیت

بيانيه هاي كيفيت......................................................................................................... 36

درك مشتريان از مفهوم كيفيت...................................................................................... 42

ويژگيهاي رهبران سازمان............................................................................................. 46

عملكرد كالا................................................................................................................ 48

خدمات مربوط به كالا.................................................................................................. 49

گروههاي متمركز......................................................................................................... 51

كيفيت در خدمات....................................................................................................... 52

نظرهاي تكميلي)......................................................................................................... 57

مشاركت تامين كننده.................................................................................................... 63

هزينه هاي كيفيت........................................................................................................ 66

كيفيت در خدمات....................................................................................................... 52

نظرهاي تكميلي)......................................................................................................... 57

فصل چهارم:مدیریت کیفیت در شرکتها

مقدمه ........................................................................................................................ 72

طراحي آزمايشها......................................................................................................... 73

ويژگيهاي رهبران سازمان............................................................................................. 74

دستيابي به هدف......................................................................................................... 80

 

 

فصل پنجم:نتیجه گیری

مقدمه:........................................................................................................................ 82

نتیجه گیری:................................................................................................................ 83

پیشنهادات:................................................................................................................. 85

منابع و ماخذ............................................................................................................... 86