پایان نامه کاربرد داده کاوی در CRM
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات
1-1-تاریخچه.............................................................................................................. 2
1-2-تعاریف داده کاوی............................................................................................... 3
1-3-تعریف جامع........................................................................................................ 4
1-4-مراکز داده چیست................................................................................................. 5
1-5-برخی از کاربردهای داده کاوی در محیط های واقعی................................................ 5
1-6-چرخه تعالی داده کاوی......................................................................................... 6
1-7-فرآیندهای داده کاوی.......................................................................................... 10
1-8-مدلها، پروفایل سازي، و پیش بینی.......................................................................... 15
1-8-1- پروفایل سازي................................................................................................ 16
1-9-متودلوژی داده کاوی........................................................................................... 18
1-10-مراحل داده کاوی.............................................................................................. 33
1-11-الگوریتم های داده کاوی.................................................................................... 35
1-11-1-الگوریتم وابستگی.......................................................................................... 35
1-11-2-الگوریتم خوشهبندی....................................................................................... 36
1-11-3-الگوریتم درخت تصمیم................................................................................. 36
1-11-4-الگوریتم رگرسیون خطی................................................................................ 37
1-11-5-الگوریتم بیز.................................................................................................. 37
1-11-6-الگوریتم شبکههای عصبی............................................................................... 38
1-11-7-الگوریتم رگرسیون منطقی یا لجستیک.............................................................. 39
1-11-8-الگوریتم خوشهبندی زنجیرهای........................................................................ 39
1-11-9-الگوریتم سریهای زمانی................................................................................ 40
فصل دوم:مدیريت ارتباط با مشتری
2-1-تاریخچه............................................................................................................. 43
2-2-مشتری کیست...................................................................................................... 44
2-3-مديريت ارتباط با مشتری....................................................................................... 44
2-4-انواع crm.......................................................................................................... 45
2-4-1-عملیاتی CRM............................................................................................... 45
2-4-2-تحلیلی CRM................................................................................................ 46
2-4-3-تعاملی CRM................................................................................................ 47
2-4-4-نقش مديران ارشد در ارتباط با مشتريان.............................................................. 47
2-4-5-مزایای بکارگیری سیستم های مدیریت ارتباط مشتری........................................... 52
2-5-چارچوب گارتنر................................................................................................. 53
2-6-اندازه گیری رضایت شتری چیست؟(CSM).......................................................... 55
2-7-اثرات رضایت مشتري چیست؟.............................................................................. 56
2-8-تفاوت CSMو CRM چيست؟........................................................................... 57
فصل سوم:کاربرد داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری
3-1-کاربرد داده کاوی در بازاریابی............................................................................. 59
3-2-اهمیت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتری...................................................... 60
3-3-فرایند داده کاوی در مدیریت ارتباط با مشتری......................................................... 62
3-4-ارتباط داده کاوی با مدیریت ارتیاط مشتری............................................................. 63
3-5-نتیجه گیری......................................................................................................... 65
منابع........................................................................................................................... 67