- حراج!
-
خانه
- تحقیق و پروژه
- خلاصه و جزوات
- آزمون های شبیه سازی شده
-
آموزش و پرورش
- جزوه چاپی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل اصلی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل خلاصه منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی خط به خط منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی تدریسی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل تست منابع استخدامی آموزش و پرورش
- تدریس ویدیوی استخدامی آموزش و پرورش
- پاورپوینت منابع استخدامی آموزش و پرورش
-
کافینت آنلاین
- تحقیق و پروژه
-
آموزش و پرورش
- جزوه چاپی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل اصلی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل خلاصه منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی خط به خط منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی تدریسی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل تست منابع استخدامی آموزش و پرورش
- تدریس ویدیوی استخدامی آموزش و پرورش
- پاورپوینت منابع استخدامی آموزش و پرورش
- خلاصه و جزوات
- آزمون های شبیه سازی شده
- مشاوره استخدامی و تحصیلی
پایان نامه بررسی مدیریت کیفیت در شرکت
فایل ورد
108 برگ
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: مقدمه
مقدمه.......................................................................................................................... 2
بیان مساله:................................................................................................................... 3
اهمیت و ضرورت تحقیق:............................................................................................. 3
هدف پژوهش:............................................................................................................. 4
فرضیه های پژوهش:..................................................................................................... 4
تعاریف و اصطلاحات:................................................................................................. 5
فصل دوم:بررسی مبانی تئوریک مدیریت کیفیت
مديريت كيفيت فراگير ( TQM)................................................................................. 18
مفاهيم رهبري............................................................................................................. 27
فصل سوم:چرخه مدیریت کیفیت
بيانيه هاي كيفيت......................................................................................................... 36
درك مشتريان از مفهوم كيفيت...................................................................................... 42
توانمند سازي.............................................................................................................. 49
تحليل........................................................................................................................ 69
فصل چهارم:مدیریت کیفیت در شرکت نفت
مقدمه......................................................................................................................... 80
مهندسي كيفيت تاگوچي............................................................................................... 81
مشخصه هاي كيفي...................................................................................................... 89
فصل پنجم:نتیجه گیری
مقدمه:....................................................................................................................... 102
نتیجه گیری:............................................................................................................... 102
پیشنهادات:................................................................................................................ 105
منابع و ماخذ.............................................................................................................. 106