• حراج!

{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه بررسی مدیریت کیفیت در شرکت

15,000 تومان
بدون مالیات

فایل ورد

108 برگ

تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                         صفحه

فصل اول: مقدمه

مقدمه.......................................................................................................................... 2

بیان مساله:................................................................................................................... 3

اهمیت و ضرورت تحقیق:............................................................................................. 3

هدف پژوهش:............................................................................................................. 4

فرضیه های پژوهش:..................................................................................................... 4

تعاریف و اصطلاحات:................................................................................................. 5

 

فصل دوم:بررسی مبانی تئوریک مدیریت کیفیت

مديريت كيفيت فراگير  ( TQM)................................................................................. 18

مفاهيم رهبري............................................................................................................. 27

 

فصل سوم:چرخه مدیریت کیفیت

بيانيه هاي كيفيت......................................................................................................... 36

درك مشتريان از مفهوم كيفيت...................................................................................... 42

توانمند سازي.............................................................................................................. 49

تحليل........................................................................................................................ 69

 

فصل چهارم:مدیریت کیفیت در شرکت نفت

مقدمه......................................................................................................................... 80

مهندسي كيفيت تاگوچي............................................................................................... 81

مشخصه هاي كيفي...................................................................................................... 89

 

فصل پنجم:نتیجه گیری

مقدمه:....................................................................................................................... 102

نتیجه گیری:............................................................................................................... 102

پیشنهادات:................................................................................................................ 105

منابع و ماخذ.............................................................................................................. 106