• حراج!

{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه عملکرد دانشگاه پیام نورونقاط قوت وضعف وارائه راهبردهای مناسب

15,000 تومان
بدون مالیات

فایل ورد

61 برگ

تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

فهرست مطالب

چکيده................................................................................................................ 1

 

فصل اول :کلیات پژوهش

مقدمه.................................................................................................................. 3

بیان مساله............................................................................................................ 5

اهداف تحقیق...................................................................................................... 7

فرضیه ها یاسوال ها............................................................................................... 7

تعاریف نظری عملیاتی متغیرها............................................................................... 8

 

فصل دوم : ادبیات وپیشینه پژوهش

عناصر یادگیری الکترونیکی................................................................................... 10

اجزاء مورد استفاده در یادگیری.............................................................................. 10

تعریف متغییرها.................................................................................................... 11

ويژگي هاي آموزش از راه دور.............................................................................. 15

وجه تمایز آموزش از راه دور و آموزش سنتی.......................................................... 27

تاریخچه آموزش الکترونیکی در جهان ................................................................... 29

نگرشی نو بر نقش فناوری در بهسازی سازمان.......................................................... 37

تاریخچه آموزش از راه دور در ایران....................................................................... 42

پیشینه تحقیق........................................................................................................ 44

 

فصل سوم: روش تحقیق

روش پژوهش...................................................................................................... 48

جامعه آماری........................................................................................................ 48

نمونه آماری......................................................................................................... 49

شیوه جمع آوری اطلاعات..................................................................................... 50

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه.................................................................................................................. 52

آمار استنباطي....................................................................................................... 52

 

فصل پنجم: نتیجه گیری

راه کارهای عملی و نظری برای استفاده از نقاط قوت و فرصت ها و احتراز                   57

منابع      60