- حراج!
پایان نامه شناسايي نيازها و ارزيابي تأثير نيازها در انگيزش كاركنان امور اداري شركت آب و فاضلاب
فایل ورد
92 برگ
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چكيده......................................................................................................................... 1
فصل اول : کلیات تحقیق......................................................................................... 2
مقدمه.......................................................................................................................... 3
1-1-بيان مسئله............................................................................................................. 4
1-2- اهميت و ضرورت تحقيق...................................................................................... 5
1-3- اهداف تحقيق...................................................................................................... 5
1-4-فرضيه و سؤالات تحقيق......................................................................................... 5
1-4-1-فرضيات.......................................................................................................... 5
1-4-2-سوالات........................................................................................................... 6
5-1 تعريف عملياتي متغييرها در تحقيق........................................................................... 6
1-6-قلمرو تحقيق......................................................................................................... 8
1-6-1-قلمرو موضوع................................................................................................... 8
1-6-2-قلمرو مكاني..................................................................................................... 8
1-6-3-قلمرو زماني...................................................................................................... 8
7-1 واژهها و اصطلاحات بكار رفته در تحقيق.................................................................. 8
فصل دوم: ادبيات موضوع...................................................................................... 10
1-2-معرفي شركت..................................................................................................... 11
2-2-امور اداري........................................................................................................... 13
2-2-1-امور اداري شامل قسمتهاي زير ميباشد............................................................... 15
2-3- ماهيت انگيزش................................................................................................... 16
2-4- اهميت انگيزش................................................................................................... 17
2-5- چهارچوب انگيزش............................................................................................. 17
2-5-1-ديدگاه هاي تاريخي در انگيزش........................................................................ 17
2-5-2 ديدگاه هاي اوليه انگيزش.................................................................................. 18
2-5-3- ديدگاه مديريت علمي..................................................................................... 18
2-5-4-ديدگاه روابط انساني........................................................................................ 19
2-5-5-رفتار عقلایی سازمان یا خرد گرایی سازمانی....................................................... 19
2-5-6-نظریه های کلاسیک یا سنتی مدیریت................................................................ 21
2-5-7-تخصص گرایی فایول....................................................................................... 22
2-5-8-وظایف مدیر از دید لوتر گیولیک...................................................................... 23
2-5-9-مدیریت علمی تیلور.......................................................................................... 24
2-5-10-اصول کلی مدیریت مکتب کلاسیک................................................................ 25
2-5-11-نظریه های رفتاری نئوکلاسیک و نوع دوستی صنعتی.......................................... 26
2-5-12-عوامل موثر در رفتار گروهی: پویائی گروه........................................................ 28
2-6-عوامل موثر در تشکیل و تکامل شخصیت................................................................ 32
2-7-مفهوم انگیزش..................................................................................................... 35
2-8-نظریههای محتوایی............................................................................................... 36
2-8-1-نظریه انگیزش و بهداشت روانی......................................................................... 38
2-8-2-بکارگیری نظریات انگیزش............................................................................... 39
2-9- فنون انگیزش و کاربرد آنها در سازمان................................................................... 40
2-10-انگيزه کاري کارکنان......................................................................................... 47
2-10-1-تعريف انگيزش.............................................................................................. 48
2-10-2-دسته بندي کلي از تئوري هاي انگيزش............................................................. 49
2-10-3-نيازهاي موري................................................................................................ 53
2-11-نظریه های انگیزش............................................................................................. 53
2-11-1-مدل سنتی..................................................................................................... 54
2-11-2- مدل وابط انسانی........................................................................................... 54
2-11-3-مدل منابع انسانی............................................................................................ 55
2-12- نظريه هاي انگيزش............................................................................................ 55
2-12-1- نظريه هاي محتوايي (تئوري نيازها).................................................................. 55
2-13- نظريه هاي فرايندي انگيزش................................................................................ 66
2-14- نظريه هاي معاصر انگيزش.................................................................................. 70
2-15- رابطه بين نياز و انگيزش..................................................................................... 73
فصل سوم: روش تحقيق.......................................................................................... 74
مقدمه......................................................................................................................... 75
1-3 روش تحقيق......................................................................................................... 75
2-3 جامعة آماري........................................................................................................ 75
3-3 نمونه و روش نمونه گيري...................................................................................... 75
4-3 ابزار گردآوري داده ها.......................................................................................... 76
5-3 روش تجزيه و تحليل داده ها.................................................................................. 77
6-3 محدوديت هاي تحقيق........................................................................................... 77
فصل چهارم: تجزيه و تحليل يافته ها...................................................................... 79
مقدمه......................................................................................................................... 80
4-1-آمار توصیفی....................................................................................................... 80
4-2-آمار استنباطی...................................................................................................... 81
فصل پنجم:نتيجه گيري و پيشنهادات...................................................................... 85
5-1-نتیجه گیری......................................................................................................... 86
2-5 پيشنهادات............................................................................................................ 86
فهرست منابع............................................................................................................... 88
پيوست 89