• حراج!

{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه بررسی سبک مدیریت در بالا بردن انگیزش پرسنل جهت ارائه بهتر خدمات به ارباب رجوع

15,000 تومان
بدون مالیات

فایل ورد

92 برگ

تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                         صفحه

          چکیده پژوهش

 

فصل اول: کلیات تحقیق.............................................................................................. 1

مقدمه.......................................................................................................................... 2

بيان مسئله.................................................................................................................... 4

بيان اهداف تحقيق........................................................................................................ 5

ضرورت هاي انجام تحقيق............................................................................................ 5

اهميت انجام تحقيق...................................................................................................... 6

بيان پيش فرض هاي تحقيق.......................................................................................... 6

تعریف مفاهیم و واژه هـــا........................................................................................... 6

 

فصل دوم:ادبیات پژوهشی.......................................................................................... 7

جايگاه مديريت............................................................................................................ 8

ويژگي‌هاي شغلي و نقشهاي مديران............................................................................... 8

خصوصيات و ويژگي‌هاي فردي مديران........................................................................ 14

ارزش ها.................................................................................................................... 15

تجربيات..................................................................................................................... 17

تاريخچه تصميم گيري................................................................................................. 18

تصميم با كيست.......................................................................................................... 19

شاهد مدار.................................................................................................................. 20

برنامه ريزي بس است ، تصميم گيري را آغاز كنيد.......................................................... 20

تصميم‌گيري با چشمان باز............................................................................................ 21

رقابت بر مبناي تحليل................................................................................................. 22

چيرگي بر دودلي........................................................................................................ 23

دام‌هاي پنهان تصميم‌گيري............................................................................................ 24

مهارت هاي مدير........................................................................................................ 25

اجزاي موثر در مهارت انساني....................................................................................... 26

سبك هاي عمده مديري شبكه مديريت.......................................................................... 27

انگيزش...................................................................................................................... 28

نظريه هاي انگيزش...................................................................................................... 29

 

فصل سوم:روش های اجرایی تحقیق.......................................................................... 33

روش تحقیق............................................................................................................... 34

جامعه آماری............................................................................................................... 34

جامعه نمونه آماری...................................................................................................... 34

ابزار تحقیق و روش جمع آوری اطلاعات..................................................................... 34

روش تجزیه و تحلیل، تعیین اعتبار ابزار جمع آوری داده ها............................................ 35

 

فصل چهارم:یافته های تحقیق..................................................................................... 36

  مقدمه....................................................................................................................... 37

 

فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری.................................................................................. 74

نتیجه گیری................................................................................................................. 75

   خلاصه................................................................................................................... 77

نتایج بدست آمده از پژوهش ....................................................................................... 78

محدودیت های تحقیق................................................................................................. 80

پیشنهادها.................................................................................................................... 81

پیشنهادهای پژوهشگر.................................................................................................. 82

پیوست ها................................................................................................................... 83

فــهرست‌ منــابــع‌..................................................................................................... 91