- حراج!
پایان نامه بررسی جایگاه اصول اخلاقی در مدیریت تحول
فایل ورد
59 برگ
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول : کلیات..................................................................................................... 1
مقدمه.......................................................................................................................... 2
بیان مسأله..................................................................................................................... 4
ضرورت و اهمیت پژوهش............................................................................................. 5
مدل مفهومی عوامل تاثیر گذار بر رفتار اخلاقی کارکنان.................................................... 7
روش تحقیق................................................................................................................. 7
تعاریف نظری تحقیق..................................................................................................... 8
فصل دوم: ادبیات تحقیق........................................................................................ 10
بخش اول.................................................................................................................... 11
اصول اخلاقی.............................................................................................................. 11
اخلاق حرفهاي در سازمانها.......................................................................................... 11
راهكارهاي نهادينه كردن اخلاق حرفهاي در سازمان ها..................................................... 15
آموزش عملي اخلاق توسط افراد مقيد و پايبند به رعايت اخلاقيات و قانون.......................... 30
تدوين منشور اخلاقي براي سازمانها............................................................................... 32
بخش دوم: مدیرت تحول.............................................................................................. 37
ماهیت تغییر سازمانی.................................................................................................... 37
نیروهای ایجاد کننده نیاز به تغییر.................................................................................... 38
مقاومت در برابر تغییر................................................................................................... 38
علل مقاومت افراد در برابر تغییر...................................................................................... 39
فرهنگ سازمانی ، بستر تحول........................................................................................ 41
استراتژی های تغییر و تحول سازمان............................................................................... 41
مدیر ،عامل تحول......................................................................................................... 42
مفاهیم تغییر و نوآوری.................................................................................................. 42
دیدگاه صاحبنظران...................................................................................................... 43
سطوح ایجاد تغییر در انسانها.......................................................................................... 44
مدیریت مقاومت در برابر تغییر....................................................................................... 48
فصل سوم: نتیجه گیری........................................................................................... 51
جمع بندی و نتیجه گیری.............................................................................................. 52
منابع........................................................................................................................... 58