• حراج!

{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه بررسی موانع و اهداف مدیریت دانش در شرکت ها

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

 

فهرستمطالب

عنوان                                                                                                          صفحه

فصل اول:مقدمه

مقدمه.......................................................................................................................... 2

بیان مسئله و اهمیت آن................................................................................................... 4

ضرورت و اهمیت موضوع.............................................................................................. 6

فرضیه ها...................................................................................................................... 7

اهداف......................................................................................................................... 7

تعاریف و اصطلاحات................................................................................................... 8

تعاریف گوناگون.......................................................................................................... 9

 

فصل دوم:پیشینه پژوهش

مقدمه......................................................................................................................... 12

مفهوم و تعریف مدیریت دانش....................................................................................... 12

داده............................................................................................................................ 13

اطلاعات .................................................................................................................... 13

چالش‌های مدیریت دانش............................................................................................. 15

فرایند مدیریت دانش.................................................................................................... 18

مؤلفه‌های مدیریت دانش............................................................................................... 19

عناصر مدیریت دانش................................................................................................... 20

آموزش مفاهیم و جلب نظر مدیران................................................................................. 21

عوامل موفقیت مدیریت دانش........................................................................................ 24

اهداف مدیریت دانش................................................................................................... 30

آموزش مديريت دانش.................................................................................................. 38

چالش‌هاي پيش روي مديريت دانش.............................................................................. 39

مفهوم مدیریت دانش.................................................................................................... 40

برنامه‌هاي مديريت دانش و روند توليد دانش.................................................................... 42

تعریف مدیریت دانایی.................................................................................................. 47

دانایی صریح و ضمنی.................................................................................................. 50

مهندس دانش کیست.................................................................................................... 51

بررسی بهترین تجربیات جهانی...................................................................................... 52

شبکه های دانش و نوآوری در شرکت تویوتا.................................................................. 56

شبکه دانش کارکنان در شرکت های پیشرو دنیا............................................................... 57

 

فصل سوم:روش تحقیق

روش تحقیق................................................................................................................ 61

بکارگیری نگاشت شناختی در طراحی الگوی تحقیق........................................................ 62

فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه......................................................................................................................... 65

تاثير دانش هاي استراتژيك بر موقعيت ايران.................................................................... 66

 

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات

نتيجه‌گيري.................................................................................................................. 69

پیشنهادات................................................................................................................... 72

منابع      75