

{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
مقدمه
مطالعهيعواملمؤثربرپیشرفتتحصیلی،طیسهدههياخیر،بیشازپیشموردتوجهمتخصصانتعلیمو تربیتقرارگرفتهاست. حساسیتتعلیموتربیتازیکسووپیچیدگیجهانامروزازسويدیگر،مدیرانو معلمانآگاهتريراطلبمیکندتازمینهيرشدجمعیرافراهمنمایند. امروزهتمرکزآموزشبهجايارایهي برنامههايآموزشیبامدیریترفتارکلاسی،بهپرورشدانشآموزانباانگیزهوراهبرديتغییرکردهاست(پاریسووینگوگراد، 2001 ).
پیشرفتتحصیلیازاینجهتاهمیتداردکهپیشرفتآموزشگاهیدریادگیري اثرداشتهویادگیريآموزشگاهیپیشرفتتحصیلیراتحتتأثیرقرارمیدهدومعلمبرايافزایشسطح انگیزشدانشآموزاننسبتبهیادگیريموضوعهايمختلفدرسی،بایدسعیکندتاشرایطیادگیريرابهبود بخشدو کیفیتروشآموزشراافزایشدهدتاازاینطریقدانشآموزانبهموفقیتدستیابندونسبتبه تواناییخوددریادگیري،اعتمادبهنفسکسبکنند(بلوم، 1982 بهنقلازسیف، 1379)
اتکینسونوهمکاران(1998) پیشرفتتحصیلیراتواناییآموختهشدهیااکتسابیحاصلازدروسارائهشدهیا بهعبارتدیگر،تواناییآموختهشدهیااکتسابیفرددرموضوعاتآموزشگاهیمیدانندکهبهوسیلهيآزمون هاياستانداردشده،اندازهگیريمیشود(سیف، 1384 ).