{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه بین انگیزه پیشرفت خودپنداره وپیشرفت تحصیلی دانشجویان دانشگاه پیام نور شوشتر

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

مقدمه

مطالعهيعواملمؤثربرپیشرفتتحصیلی،طیسهدههياخیر،بیشازپیشموردتوجهمتخصصانتعلیمو تربیتقرارگرفتهاست. حساسیتتعلیموتربیتازیکسووپیچیدگیجهانامروزازسويدیگر،مدیرانو معلمانآگاهتريراطلبمیکندتازمینهيرشدجمعیرافراهمنمایند. امروزهتمرکزآموزشبهجايارایهي برنامههايآموزشیبامدیریترفتارکلاسی،بهپرورشدانشآموزانباانگیزهوراهبرديتغییرکردهاست(پاریسووینگوگراد، 2001 ).

پیشرفتتحصیلیازاینجهتاهمیتداردکهپیشرفتآموزشگاهیدریادگیري اثرداشتهویادگیريآموزشگاهیپیشرفتتحصیلیراتحتتأثیرقرارمیدهدومعلمبرايافزایشسطح انگیزشدانشآموزاننسبتبهیادگیريموضوعهايمختلفدرسی،بایدسعیکندتاشرایطیادگیريرابهبود بخشدو کیفیتروشآموزشراافزایشدهدتاازاینطریقدانشآموزانبهموفقیتدستیابندونسبتبه  تواناییخوددریادگیري،اعتمادبهنفسکسبکنند(بلوم، 1982 بهنقلازسیف، 1379)

اتکینسونوهمکاران(1998) پیشرفتتحصیلیراتواناییآموختهشدهیااکتسابیحاصلازدروسارائهشدهیا بهعبارتدیگر،تواناییآموختهشدهیااکتسابیفرددرموضوعاتآموزشگاهیمیدانندکهبهوسیلهيآزمون هاياستانداردشده،اندازهگیريمیشود(سیف، 1384 ).