{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه نقش و عوامل توریسم مذهبی در استان خوزستان

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                          صفحه

فصل اول : کلیات پژوهش

1-1-مقدمه.................................................................................................................. 2

1-2-بیان مسئله............................................................................................................ 3

1-3-ضرورت و اهمیت پژوهش................................................................................... 4

1-4-اهداف پژوهش.................................................................................................... 5

1-5-سوالات پژوهش................................................................................................... 5

1-6-فرضیات پژوهش................................................................................................. 5

1-7-روش تحقیق........................................................................................................ 6

1-8-پیشینه تاریخی گردشگری در ایران......................................................................... 6

 

فصل دوم: مبانی نظری

2-1-مفهوم گردشگری مذهبی...................................................................................... 11

2-2-طبقه بندی انواع توریسم....................................................................................... 11

2-3-اهمیت گردشگری............................................................................................... 13

2-4-انواع گردشگری.................................................................................................. 13

2-5-اثرات جهانگردی................................................................................................. 15

2-5-1-اثرات منفی گردشگری..................................................................................... 16

2-5-2-اثرات مثبت گردشگری.................................................................................... 17

2-6-عناصر گردشگری................................................................................................ 17

2-7-گردشگری در ایران............................................................................................. 20

2-8-ظرفیت ها و ضرورت ها..................................................................................... 21

2-9-مذهب و گردشگری از دیدگاه UNWTO............................................................. 22

2-10-گردشگری حلال  ............................................................................................. 22

2-11-جایگاه گردشگری در فرهنگ اسلامی.................................................................. 23

2-12-سهم گردشگری خاورمیانه در سال های اخیر....................................................... 24

2-13-بزرگترین برنامه توریسم خاورمیانه...................................................................... 26

2-14-مدیریت توریسم و عوامل موثر در جذب مشتری.................................................. 26

2-15-تاسیسات اقامتی مورد نیاز توریست.................................................................... 29

2-16-سه عنصر اصلی را در سیستم گردشگری............................................................. 32

2-17-توریسم فرهنگی ـ مذهبی................................................................................... 32

2-18-تاسوعا و عاشورا............................................................................................... 34

2-19- آسیب‌شناسی صنعت گردشگری در ایران............................................................ 35

2-20- آمارهای متناقض و پرطمطراق........................................................................... 36

2-21-ضرورت وجود کلاس های آموزش لیدر............................................................. 37

2-21-1- تورلیدرهای 3 ماهه....................................................................................... 38

2-22-رشد 28 درصدی در صنعت گردشگری............................................................... 39

2-23-سفیران فرهنگی................................................................................................. 40

2-24-دستیابی 30 میلیارد دلار درآمد در سال 2020....................................................... 40

2-25-راهکارهایی برای توسعه صنعت توریسم و یا گردشگری....................................... 41

2-25-1-نکات........................................................................................................... 42

2-26- مذهب و گردشگرى......................................................................................... 45

2-27-کمیته‌های بی‌بازده.............................................................................................. 45

2-28-پایگاهی برای شیعیان دنیا................................................................................... 47

2-29-گردشگری مذهبی سابقه‌ای به درازای تاریخ ادیان الهی......................................... 48

2-30-جایگاه و پتانسیل گردشگری مذهبی ایران............................................................ 49

2-31-فاصلة طولانی تا نقطة مطلوب............................................................................. 50

2-32-از کمیته‌های کاغذی تا جای خالی مسئولان در میدان عمل..................................... 53

2-33- جایگاه کلی گردشگری مذهبی و زیارتی............................................................ 54

2-34-ویژگی های سیستم های اطلاع رسانی موثر در صنعت گردشگری.......................... 56

2-35- نقش مدیریت سیستم اطلاعات توریسم و گردشگری در جلب مشارکت مردم       57

2-36- جذب گردشگر‌ فرهنگی در ایام محرم................................................................ 58

 

 

 

فصل سوم:موقعیت منطقه ی مورد مطالعه  

3-1-معرفی استان خوزستان......................................................................................... 60

3-2-آب و هوای منطقه............................................................................................... 61

3-3-آثار و ابنیه تاریخی خوزستان................................................................................ 64

3-4-مال آقا، روستای نمونه گردشگری......................................................................... 65

3-5-آث‍‍ار ب‍‍اس‍ت‍‍ان‍‍ی خوزستان.......................................................................................... 66

3-6-گردشگری زیارتی در خوزستان............................................................................ 67

3-6-1-علی‌ابن مهزیار اهوازی..................................................................................... 67

3-6-2-آرامگاه دانیال نبی............................................................................................ 70

3-6-3-بقعه محمد بن زید(ع)..................................................................................... 71

3-6-4-امامزاده سلطان ابراهیم...................................................................................... 72

3-6-5-امامزاده اباذر................................................................................................... 72

3-6-6-آرامگاه یعقوب لیث صفاری............................................................................. 73

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته ها

4-1-مقدمه................................................................................................................. 76

4-2-يافته هاي توصيفي............................................................................................... 76

4-3-بررسی فرضیات.................................................................................................. 79

 

فصل پنجم: بررسی فرضیه ها و بحث و نتیجه گیری

5-1-آزمون فرضیات................................................................................................... 82

5-1-1-آزمون فرضیه اول............................................................................................ 82

5-1-2-آزمون فرضیه دوم............................................................................................ 82

5-2-نتیجه‌گیری.......................................................................................................... 82

منابع فارسی................................................................................................................ 83