{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه بررسی نقش مدیریت شهری در برنامه ریزی شهری

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                              صفحه

فصل اول : کلیات تحقیق

مقدمه.......................................................................................................................... 2

بیان مسأله..................................................................................................................... 2

ضرورت اهمیت تحقیق................................................................................................. 3

اهداف مديريت شهري تبیین‌ اهداف‌ و راهبردها................................................................ 4

پیشینه برنامه‌ریزی شهری............................................................................................... 5

تاريخچه مديريت شهری در آسيا.................................................................................... 5 

تعاریف واژه ها و اصطلاحات......................................................................................... 6

 

فصل دوم: ادبیات تحقیق

تاريخچه مديريت شهري............................................................................................... 12

مدیریت شهری............................................................................................................ 12

جایگاه‌ مدیریت‌ شهری‌ در نظام‌ برنامه‌ریزی‌..................................................................... 13

مديريت شهري در ايران................................................................................................ 14

انواع برنامه ريزي......................................................................................................... 18

انتخاب روش برنامه ريزي............................................................................................. 20

مروری بر سیر تاریخی تکامل نظریه‌های برنامه‌ریزی شهری............................................... 22

مروری بر نظریه های مدیریت شهری.............................................................................. 26

 

فصل سوم: سطوح مدیریت شهری در ایران

سطوح (عناصر موثر) مدیریت شهری در ایران.................................................................. 32

عناصر محلی مؤثر بر مدیریت شهری.............................................................................. 33

بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد مجموعه مدیریت شهری.................................................... 39

 

فصل چهارم:مبانی و تکنیک های برنامه ریزی شهری

الگوهای شهری........................................................................................................... 42

اصول ده گانه رشد هوشمند........................................................................................... 48

 

فصل پنجم: نتیجه گیری

ضرورت تاکید بر برنامه‌ریزی و توسعه شهری.................................................................. 54

پیشنهادات................................................................................................................... 55

برنامه های توسعه اقتصادی – اجتماعی و فرهنگی............................................................ 55

منابع........................................................................................................................... 56