{"id":21,"id_category":"21","name":"\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647","active":"1","position":"0","description":"<p>\u067e\u0627\u06cc\u0627\u0646 \u0646\u0627\u0645\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u06a9\u0644\u06cc\u0647 \u0631\u0634\u062a\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u062f\u0627\u0646\u0634\u06af\u0627\u0647\u06cc\u00a0<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"4","nright":"5","link_rewrite":"Thesis","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2017-08-03 18:14:58","date_upd":"2024-01-24 20:12:08","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

پایان نامه بررسی نقش بازاریابی در جذب گردشگر در شهرستان

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                         صفحه

 

فصل اول : کلیات تحقیق

1-1- مقدمه....................................................................................................................................................... 2

2-1 بیان مسأله................................................................................................................................................ 3

3-1 اهمیت و ضرورت موضوع تحقیق...................................................................................................... 5

4-1 اهداف تحقیق.......................................................................................................................................... 5

5-1 سؤالات تحقیق........................................................................................................................................ 6

6-1 فرضیه‌های تحقیق.................................................................................................................................. 7

7-1 قلمرو تحقیق............................................................................................................................................ 8

8-1 تعریف مفهومی و عملیاتی واژه های تحقیق................................................................................... 8

 

فصل دوم : مبانی نظری

1-2 مبانی نظری تحقیق................................................................................................................................ 11

2-2مروری بر ادبیات بازاریابی و آمیخته بازاریابی................................................................................... 12

2-3-آمیخته بازاریابی گردشگری................................................................................................................. 20

2-4-مروری بر ادبیات گردشگری................................................................................................................ 22

2-5-شاخص‌های تعریف گردشگری........................................................................................................... 23

2-6-انواع گردشگری....................................................................................................................................... 24

2-7- ژئوتوریسم............................................................................................................................................... 31

2-8- گردشگری روستایی و عشایری (قابلیت‌ها و جاذبه‌ها(................................................................ 32

2-9-عوامل تأثيرگذار در تقاضاي گردشگري............................................................................................ 36

2-10- پیشینه‌ی تحقیق............................................................................................................................... 37

 

فصل سوم : روش تحقیق

1-3 جامعه آماری............................................................................................................................................ 40

2-3 نمونه ی آماری و روش نمونه گیری................................................................................................. 40

3-3 روش گردآوری اطلاعات ...................................................................................................................... 41

4-3 ابزار گردآوری اطلاعات.......................................................................................................................... 41

5-3 چگونگی تعیین پایایی ابزار پژوهش.................................................................................................. 42

6-3 طرح تحقیق.............................................................................................................................................. 45

7-3 روش اجرا.................................................................................................................................................. 46

8-3 روش تجزیه و تحلیل داده ها.............................................................................................................. 46

 

فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها

4-1مقدمه........................................................................................................................................................... 48

4-2آمار توصيفي.............................................................................................................................................. 49

3-4- یافته های توصیفی تحقیق................................................................................................................ 50

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و ارائه پیشنهادات

1-5 تعیین یافته های مربوط به فرضیات تحقیق................................................................................... 62

2-5- پیشنهادات.............................................................................................................................................. 68

3-5-  محدودیت‌های تحقیق........................................................................................................................ 69

4-5-  پیشنهادات برای پژوهش‌های آتی.................................................................................................. 70

 

منابع و مأخذ

منابع  .................................................................................................................................................................. 71

 

ضمائم

پرسشنامه .......................................................................................................................................................... 72