-
خانه
- تحقیق و پروژه
- خلاصه و جزوات
- آزمون های شبیه سازی شده
-
آموزش و پرورش
- جزوه چاپی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل اصلی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل خلاصه منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی خط به خط منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی تدریسی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل تست منابع استخدامی آموزش و پرورش
- تدریس ویدیوی استخدامی آموزش و پرورش
- پاورپوینت منابع استخدامی آموزش و پرورش
-
کافینت آنلاین
- تحقیق و پروژه
-
آموزش و پرورش
- جزوه چاپی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل اصلی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل خلاصه منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی خط به خط منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی تدریسی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل تست منابع استخدامی آموزش و پرورش
- تدریس ویدیوی استخدامی آموزش و پرورش
- پاورپوینت منابع استخدامی آموزش و پرورش
- خلاصه و جزوات
- آزمون های شبیه سازی شده
- مشاوره استخدامی و تحصیلی
پایان نامه بررسی معایب ومزایای روش آموزش توصیفی از نگاه معلمان و اولیای دانش آموزان
فایل ورد
تعداد صفحات 82
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
چکیده:
ارزشیابی تحصیلی توصیفی، الگوی جدیدی است که تلاش می کند، زمینه ای را فراهم سازد تا دانش آموزان در کلاس درس با شادابی و نشاط مطالب درسی را یاد بگیرند. معلم و مدیران نقش تعیین کننده در ارزشیابی آموزشی دارند. این مطالعه با هدف بررسی بررسی معایب ومزایای روش آموزش توصیفی از نگاه معلمان و اولیای دانش آموزان مدارس ابتدایی ناحیه سه شهر اهواز در سال 1397 انجام شده است. از کل جامعه آماری شامل 1120 نفر معلمان و مدیران شهرستان اهواز 100 نفر به روش نمونه گیری تصادفی، چند مرحله ای، انتخاب و به پرسشنامه ای محقق ساخته که به همین منظور تهیه شده و روایی صوری و محتوایی قابل قبولی داشته و پایایی با آلفای کرانباخ ۷۵.۰ پاسخ دادند. حجم نمونه با توجه به خظای نمونه گیری ۰.۰۵و حداکثر خطای برآورد ۰۵.۰ و استفاده از فرمول برآورد حجم نمونه مناسب برآورد گردید. داده های جمع آوری شده به وسیله نرم افزار آماری SPSS و با استفاده از آزمون های تی مستقل و آنالیز واریانس یک طرفه تجزیه و تحلیل شدند. یافته ها نشان داد، میانگین و انحراف معیار سن آزمودنی ها ۳۷ و ۵/۷ سال و %۶۰ ایشان مونث بوده اند.