پایان نامه بررسی عوامل موثر بر رونق اقتصاد کشاورزی
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
فهرست مطالب
فصل اول: کلیات پژوهش
مقدمه ......................................................................................................................... 3
بیان مسأله................................................................................................................... 3
اهمیت و ضرورت پژوهش .......................................................................................... 5
اهداف پژوهش............................................................................................................ 6
هدف اصلی ............................................................................................................... 6
اهداف فرعی .............................................................................................................. 6
تعاریف واژه ها و اصطلاحات پژوهش ......................................................................... 7
فصل دوم: ادبیات پژوهش
مقدمه ......................................................................................................................... 9
مفاهيم و تعاريف توسعه كشاورزي................................................................................ 9
رونق اقتصاد کشاورزی در ایران وجهان ....................................................................... 15
ویژگی های اقتصادی محصولات کشاورزی .................................................................. 17
ترویج کشاورزی ........................................................................................................ 18
تعاریف بازاریابی........................................................................................................ 18
بازاریابیمحصولات کشاورزی..................................................................................... 19
ترویج بازاریابی........................................................................................................... 19
برخی مشکلات اساسی موجود در بازاریابیمحصولات کشاورزی .................................. 19
نقش اطلاعات و اطلاع رسانی در بازاریابی ................................................................. 21
منابع تهیه اطلاعات .................................................................................................... 22
منابع داخلی ............................................................................................................... 22
منابع خارجی ............................................................................................................. 22
روش های کسب اطلاعات بازاریابیتوسط کشاورزان .................................................. 22
فعالیت ها و وظایف بازاریابیمحصولات کشاورزی....................................................... 23
شبکه های بازاریابی..................................................................................................... 23
هدف از بازاریابیمحصولات کشاورزی ...................................................................... 24
نحوه ارتباط ترویج با مخاطبان در فرآیند بازاریابی......................................................... 24
بازاريابي محصولات كشاورزي در ايران........................................................................ 27
مشکلات بازاریابی محصولات کشاورزی در ایران......................................................... 31
صندوق بیمه محصولات کشاورزی................................................................................ 32
اهداف و وظایف صندوق بیمه...................................................................................... 36
حوزه عملکرد صندوق بیمه محصولات کشاورزی........................................................... 35
عملیات اجرایی صندوق بیمه ....................................................................................... 37
اهمیت بیمه محصولات کشاورزی دراقتصاد کشاورزی و اقتصاد ملی............................... 38
نقش كشاورزي در توسعه روستايي............................................................................... 38
فصل سوم: روش تحقیق
شهرستان اندیکا........................................................................................................... 49
3روش تحقیق............................................................................................................ 50
قلمرو زمانی............................................................................................................... 50
محدوده مورد مطالعه.................................................................................................... 50
جامعه ی آماری........................................................................................................... 50
3-8 نمونه ی آماری ................................................................................................... 50
3-9 فرضیات پژوهش................................................................................................. 50
3-10 روش نمونه گیری ............................................................................................. 50
3-11 روش جمع آوری اطلاعات................................................................................. 51
3-12 تجزیه و تحلیل داده ها ...................................................................................... 51
3-13 محدودیت های پژوهش..................................................................................... 51
فصل چهارم: بررسی و تحلیل
4-1 داده های توصیفی ............................................................................................... 53
4-2 فرضیات پژوهش................................................................................................. 57
فصل پنجم : نتیجه گیری
5-1 نتیجه گیری......................................................................................................... 62
5-2 پیشنهادات .......................................................................................................... 64
منابع و مأخذ............................................................................................................... 65