-
خانه
- تحقیق و پروژه
- خلاصه و جزوات
- آزمون های شبیه سازی شده
-
آموزش و پرورش
- جزوه چاپی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل اصلی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل خلاصه منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی خط به خط منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی تدریسی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل تست منابع استخدامی آموزش و پرورش
- تدریس ویدیوی استخدامی آموزش و پرورش
- پاورپوینت منابع استخدامی آموزش و پرورش
-
کافینت آنلاین
- تحقیق و پروژه
-
آموزش و پرورش
- جزوه چاپی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل اصلی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل خلاصه منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی خط به خط منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل صوتی تدریسی منابع استخدامی آموزش و پرورش
- فایل تست منابع استخدامی آموزش و پرورش
- تدریس ویدیوی استخدامی آموزش و پرورش
- پاورپوینت منابع استخدامی آموزش و پرورش
- خلاصه و جزوات
- آزمون های شبیه سازی شده
- مشاوره استخدامی و تحصیلی
تحقیق شیوه های تغییر رفتار روانی حرکتی
اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.
ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.
در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.
روانی حرکتی
( دقت مسیر )
هدف آزمایش مطالعه دقت در ترسیم یک خط فضایی با یک حرکت آزاد.
با این آزمایش می توان دقت را افزایش داد.
وسایل لازم:
یک زاویه فلزی که به چند صورت درجه بندی شده است و به نام لرزش سنج ر پیرون نیز شناخته می شود. راس زاویه ، زنگ اخبار ، منبع انرژی ، فلم فلزی و یک پایه فلزی به هم وصل شده اند به طوری که تماس قلم با دیواره های زاویه موجب برقراری جریان الکتریکی و به صدا در آمدن زنگ شود.
روش کار:
با قلم فلزی یک خط مستقیم در مسیر نیمساز زاویه رسم می کنیم. تا حد امکان بدون تماس با اضلاع زاویه ، از وسط شروع و تا راس پیش می رویم( از 11 شروع می کنیم).حرکت دست باید ممتد و در زمان 5 الی 10 ثانیه انجام گیرد.این کار را در 3 مرحله و در هر مرحله 30 بار انجام می دهیم : 1- زاویه به صورت افقی و موازی بدن (طرف باز زاویه در سمت راست بدن)2- زاویه به صورت عمود بر بدن. 3 – زاویه به صورت افقی و موازی بدن(طرف باز زاویه در سمت چپ بدن).آزمودنی به چیزی تکیه نمی دهد، سرپا ، روبروی شکاف ، ساعد آزاد است و به بازو نمی چسبد.
تحلیل نتایج:
در موقعیت میانگین و انحراف استاندارد آنها را محاسبه می کنیم و معنی دار بودن تفاوتها میان میانگین ها محاسبه می شود.اگر تفاوتها معنی دار باشد آزمودنی تحت تاثیرشرایط کار قرار گرفته است . اگر اینطور نباشد آزمودنی از توانایی های ذاتی برخوردار است و چندان تحت تاثیر قرار نمی گیرد. هرقدر میانگین ها به 22 نزدیکتر باشد دقت بیشتر است و هرقدر انحراف از میانگین کمتر باشدثبات دقت آزمودنی را نشان می دهد.
تحرک و کار
( اندازه گیری زمانهای واکنش )
هدف آزمایش : آشنا یی با اندازه گیری زمانهای واکنش . زمان واکنش، یا زمانی که فرد صرف می کند تا به طور ارادی و با یک حرکت معین در مقابل یک تحریک کم و بیش پیچید. واکنش نشان دهد، اندازه بسیار مهمی است که برای مطالهأ تعداد زیادی از فرا یندهای حسی یا ذهنی مورد استفاده قرار می گیرد. زمان واکنش به عوامل زیر وابسته است:
الف _ زمان تحریک گیرنده های حسی؟
ب . زمان انتقال تحریک به مراکز عصبی و از مراکز عصبی به پاسخ دهنده ها، مخصوصاَ فرایند های مغزی در ارتباط با نگرشها، دشواری کار، سطح فعالیت ، مقدار اطلاعاتی که باید مورد بررسی قرار گیرد .