• حراج!

{"id":71,"id_category":"71","name":"\u062a\u062d\u0642\u06cc\u0642","active":"1","position":"1","description":"<p>\u0634\u0627\u0645\u0644 \u0645\u0642\u0627\u0644\u0647 \u060c \u067e\u0631\u0648\u0698\u0647 \u0647\u0627\u06cc \u0633\u0648\u062f \u0648 \u0632\u06cc\u0627\u0646 \u060c \u062a\u06a9\u0627\u0644\u06cc\u0641 \u0622\u0645\u0627\u0631 \u0627\u0633\u062a\u0646\u0628\u0627\u0637\u06cc \u060c \u0645\u062f\u06cc\u0631\u06cc\u062a \u0627\u0633\u062a\u0631\u0627\u062a\u0698\u06cc\u06a9 \u060c \u0637\u0631\u062d \u062f\u0631\u0633 \u060c \u067e\u0631\u0648\u0698\u0647 \u0627\u0645\u0627\u0631 \u0648 \u0627\u062d\u062a\u0645\u0627\u0644\u0627\u062a \u0648...<\/p>","id_parent":"3","id_category_default":null,"level_depth":"3","nleft":"6","nright":"7","link_rewrite":"Research","meta_title":"","meta_keywords":"","meta_description":"","date_add":"2023-11-27 09:56:41","date_upd":"2024-01-24 20:14:21","is_root_category":"0","id_shop_default":"1","groupBox":null,"doNotRegenerateNTree":false,"id_image":false,"id_shop_list":[],"force_id":false}

تحقیق نقش مدیریت دانش در توانمند سازی عملکرد سیستم های کارآفرینی دانشگاه

15,000 تومان
بدون مالیات
تعداد
موجود است

  سیاست امنیتی

اطلاعات شما به امانت نزد ما نگهداری خواهد شد ، افتخار ما اعتماد شماست.

  سیاست ارسال

ارسال کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز تا 24 ساعت بعد از خرید صورت می پذیرد.

  ضمانت برگشت وجه

در صورت عدم رضایت هنگام تحویل محصول امکان برگشت وجه وجود دارد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                         صفحه

چکیده........................................................................................................................ ر

 

فصل اول: مقدمه

مقدمه.......................................................................................................................... 2

بیان مسأله.................................................................................................................... 3

اهمیت و ضرورت پژوهش........................................................................................... 5

هدف پژوهش............................................................................................................. 7

فرضیه های پژوهش..................................................................................................... 8

تعاریف واژه ها و اصطلاحات...................................................................................... 9

 

فصل دوم :ادبیات و پیشینه پژوهش

بخش1:کارآفرینی........................................................................................................ 11

مقدمه......................................................................................................................... 11

تعاریف کارآفرینی از دیدگاه نظریه پردازان.................................................................... 12

تعاريف دیگر كارآفرينی............................................................................................... 14

نقش کارآفرینان در توسعه کشور................................................................................... 15

سیر تکامل ساختارهای سازمانی.................................................................................... 15

مصادیق کارآفرینی....................................................................................................... 17

پیشینه کارآفرینی در ایران............................................................................................. 17

تفاوت کارآفرین با خلاق، نوآور،مخترع،سرمایه گذار و مدیر........................................... 19

دولت کارآفرین.......................................................................................................... 21

ويژگي های سازمان های کارآفرین............................................................................... 26

آموزش کارآفريني و نقش مراکز علمي دانشگاهي........................................................... 27

دانشگاه کارآفرين........................................................................................................ 29

گام هاي حمايتي دولتی............................................................................................... 29

دیدگاه های مختلف نسبت به کارآفرینی و کارآفرین....................................................... 30

بخش 2.مدیریت دانش................................................................................................ 35

مديريت دانش............................................................................................................. 35

مفاهيم اساسي و تئوري ها در مديريت دانش................................................................. 36

مرور کلي در مديريت دانش......................................................................................... 39

تفاوت اطلاعات و دانش.............................................................................................. 39

انواع دانش.................................................................................................................. 41

نظریات در مورد مدیریت دانش.................................................................................... 43

جنبه هاي عملي و نظري مديريت دانش........................................................................ 45

مدل هاي موفقيت آميز مديريت دانش........................................................................... 46

مديريت دانش و فن آوري اطلاعات............................................................................. 50

نقش دانش در مديريت دانش....................................................................................... 52

سامانه‌های عمومی مدیریت دانش  ............................................................................... 58

تعامل بین مدیریت دانش و کارآفرینی........................................................................... 59

بخش 3. پیشینه ی پژوهش.......................................................................................... 60

الف.پیشینه داخلی....................................................................................................... 60

ب.پیشینه  خارجی...................................................................................................... 62

 

فصل سوم :روش شناسی پژوهش

روش پژوهش............................................................................................................. 66

جامعه و نمونه آماري................................................................................................... 66

روش جمع آوري اطلاعات.......................................................................................... 66

روش تجزيه و تحليل اطلاعات.................................................................................... 68

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

مقدمه......................................................................................................................... 70

آمار استنباطي.............................................................................................................. 70

 

 

 

فصل پنجم:نتیجه گیری و پیشنهادات

نتیجه گیری براساس یافته هایپژوهش......................................................................... 76

نتیجه گیری کلی.......................................................................................................... 78

محدودیت ها.............................................................................................................. 79

پیشنهادات.................................................................................................................. 79

منابع و ماخذ    8